کد خبر : 7033
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶
-

هفت‌تپه آزاد شد/قوه‌قضائیه گل کاشت

هفت‌تپه آزاد شد/قوه‌قضائیه گل کاشت
پس از ابطال واگذاری‌های فسادآمیز بنگاه‌ها و واحدهای تولیدی نظیر هپکو، ایران ترانسفو، ماشین سازی تبریز، شرکت تولید نیروی برق شاهرود، شرکت آب و خاک پارس، شرکت کشت و صنعت دامپروری مغان، سیلوی سنقر، شرکت تراورس البرز»، شرکت فولاد میبد و …حالا با ورود دستگاه قضایی، شرکت هفت تپه نیز از واگذاری معیوب رهایی یافت و به بیت‌المال بازگشت.؛

به گزارش بوشهرنیوز- پس از ابطال واگذاری‌های فسادآمیز بنگاه‌ها و واحدهای تولیدی نظیر هپکو، ایران ترانسفو، ماشین سازی تبریز، شرکت تولید نیروی برق شاهرود، شرکت آب و خاک پارس، شرکت کشت و صنعت دامپروری مغان، سیلوی سنقر، شرکت تراورس البرز»، شرکت فولاد میبد و …حالا با ورود دستگاه قضایی، شرکت هفت تپه نیز از واگذاری معیوب رهایی یافت و به بیت‌المال بازگشت.

سال گذشته بود که تصمیم گیری پیرامون واگذاری شائبه‌دار شرکت هفت‌تپه توسط سازمان خصوصی‌سازی به هیات داوری محول شد.

با ورود دستگاه‌های مختلف نظارتی و اعتراض به رأی هیات داوری، دادخواست ابطال واگذاری پر فساد شرکت هفت تپه به دادگاه ویژه حقوقی رسیدگی کننده به پرونده‌های مساله‌دار خصوصی‌سازی ارجاع شد و پس از برگزاری جلسات رسیدگی دادگاه در زمستان سال گذشته، رای ابطال واگذاری هفت تپه صادر گردید.

براساس این رأی صادره، مالکیت این شرکت باید به دولت واگذار گردد. علت تاخیر در اعلام حکم این دادگاه، تمهید شرایط انتقال مالکیت توسط دولت و جلوگیری از بوجود آمدن مشکلات کارگری بوده است.

باید تحسین کرد خدمات مسوولان انقلابی را که بار دیگر ثابت کرد اگر تفکر انقلابی و روحیه جهادی در جریان باشد، مشکلات حل و رفع می‌شود.

قوه قضائیه و مجلس راه افتاده اند و یکی یکی، تپه های از دست رفته توسط برخی مدیران بی کفایت را باز پس می گیرند تا نوبت ساماندهی و رونق اقتصاد برسد.

شده شبیه دوران دفاع مقدس و اتفاقات سال ۶۰ و ۶۱؛ پس گرفتن مناطق اشغال شده و از جمله خرمشهر، پس از فرار بنی صدر.

ده ها هزار میلیارد تومان از اموال بیت المال، در حالی طعمه رانت خواران شد و کارگران کارخانه ها بیکار شدند؛ که دولت ادعا می کرد می خواهد به اقتصاد رونق بدهد، اشتغال بیافریند و مردم را از درآمد سرشار سازد.

ده ها هزار میلیارد تومان در حالی در زد و بند های سیاسی و اقتصادی، میان نور چشمی ها دست به دست شد، که ادعا می شد خزانه دولت خالی است!

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان