کد خبر : 7132
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۸:۳۰
-

آخرین بیانات رهبر معظم انقلاب در رابطه با انتخابات ۱۴۰۰/از اهمیت مشارکت بالا در انتخابات تا حل شدن مشکلات با روی کار آمدن دولت جوان و انقلابی

آخرین بیانات رهبر معظم انقلاب در رابطه با انتخابات ۱۴۰۰/از اهمیت مشارکت بالا در انتخابات تا حل شدن مشکلات با روی کار آمدن دولت جوان و انقلابی
رهبر معظم انقلاب همواره در آستانه انتخابات و در مقاطع و فرصت‌های مختلف همانند یک پدر برای جامعه مسلمان و ایرانی، صحنه بی‌بدیل و مهم انتخابات را تبیین می‌کنند.؛

به گزارش بوشهرنیوز- رهبر معظم انقلاب همواره در آستانه انتخابات و در مقاطع و فرصت‌های مختلف همانند یک پدر برای جامعه مسلمان و ایرانی، صحنه بی‌بدیل و مهم انتخابات را تبیین می‌کنند.

ایشان همواره در صدد این هستند که مردم با یک علم و شناخت و بصیرت بتوانند در انتخاب سرنوشت خود نقش ایفا کنند و ایشان به عنوان رهبر جامعه اسلامی توصیه‌های مبارکی را برای انتخاب خوب می‌نمایند.

امام خامنه‌ای در آخرین بیانات خود در رابطه با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۰ به موضوعات مختلفی اشاره کردند که به شرح زیر است:

در مورد کاندیداتوری اشخاص هیچ دخالتی نمی‌کنم

سال‌های قبل به نامزدها می‌گفتم «من نه موافقم، نه مخالف» امسال همین را هم نگفتم.

افرادی که بین خود و خدا، معتقدند که شایستگی و شرایط قانونی را دارند وارد شوند.

فردی که معتقد است نمی‌توان کاری در داخل انجام داد، لایق حکمرانی نیست

دولتی باید تشکیل شود که دارای کفایت و مدیریت، با ایمان، لبریز از امید و معتقد به توانمندی‌های داخلی باشد چرا که اگر مسئولین دولتی ناامید باشند کاری از پیش نمی‌رود.

اگر دولت جوان سرکار بیاید مشکلات در مدت معقولی قابل حل می‎شود

برخی تصورکردند که منظور از دولت جوان انقلابی دولتی است که همه اعضای آن در رده سنی ۳۰ تا ۳۵ سال باشند در حالی‌که این به معنای نادیده گرفتن صاحبان تجربه و کار آزمودگان و دنیا دیدگان نیست.

مشارکت بالا در انتخابات در درجه اول اهمیت است.

باید با انتخاب درست کسی را روی کار آورد که مؤمن، با کفایت، مردمی، سرشار از امید، معتقد به توانمندی‌های داخلی، معتقد به جوانان، دارای عملکرد انقلابی و حقیقتاً در همه زمینه‌ها عدالت‌خواه باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان