کد خبر : 7197
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
-

آفتی که ممکن است کاندیداها دچار آن شوند/توسل آدم‌های بی‌برنامه به وعده‌های دروغین و غیرقانونی!

آفتی که ممکن است کاندیداها دچار آن شوند/توسل آدم‌های بی‌برنامه به وعده‌های دروغین و غیرقانونی!
یکی از آفت‌هایی که در دوران تبلیغات توسط کاندیداها همواره پدید می‌آید، دادن وعده‌هایی غیرقانونی، محال و نشدنی است که باعث می‌شود حرف و عمل آنها یکسان نباشد.؛

به گزارش بوشهرنیوز- در آستانه انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری هستیم، انتخاباتی مهم، حیاتی و تاثیرگذار در گام دوم انقلاب اسلامی که به واسطه آن تمام اتفاقات خوب و بد رقم خواهد خورد.

برای این انتخابات ۷ کاندیدا از فیلتر شورای نگهبان گذشتند، فیلتری که بسیاری از بانیان وضع موجود را رد کرد.

این روزها کاندیداها به صورت گسترده در حال تبلیغات و ارائه برنامه خود هستند و به دنبال جلب نظر مردم که در نهایت به رای آوری آنها منجر ‌شود.

یکی از آفت‌هایی که در دوران تبلیغات توسط کاندیداها همواره پدید می‌آید، دادن وعده‌هایی غیرقانونی، محال و نشدنی است که باعث می‌شود حرف و عمل آنها یکسان نباشد.

آفتی که متاسفانه برخی از مسوولان ما سخت به آن مبتلا هستند و این مساله دل مردم را به درد آورده و خیلی‌ها را دلسرد کرده است.

رهبر معظم انقلاب در رابطه با این آفت می‌فرمایند: وعده‌های غیر عملی ندهند؛ بعضی از نامزدها، وعده‌هایی به مردم میدهند که خودشان هم میدانند از دست آنها ساخته نیست؛ شما که نمیتوانی این وعده را عملی کنی، چرا به مردم وعده میدهی؟

ایشان ادامه می‌دهند: چرا مردم را امیدوار میکنید به چیزی که میدانید نخواهد شد؟ گاهی وعده‌های غیر قانونی میدهند! [میگویند] فلان عمل را انجام میدهیم درحالی‌که میدانند آن عمل خلاف قانون است؛ یا خلاف قانون اساسی است، یا خلاف قانون عادی است؛ وعده‌های این‌جوری هم ندهند.

این مساله در نخستین مرحله مردم را دچار یاس و ناامیدی می‌کند و می‌دانیم که اگر امید از کشوری سلب شد، نابودی و زوال آن حتمی است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان