کد خبر : 7258
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
-

به عمل کار برآید، نه به وعده‌‌های تو خالی!

به عمل کار برآید، نه به وعده‌‌های تو خالی!
دادن وعده‌های محال، نشدنی و پوچ باعث می‌شود که مردم نسبت به کشور مایوس شوند و قطعا یاس بزرگترین حربه برای نابودی و به فلاکت کشاندن کشور و مردم است.؛

به گزارش بوشهرنیوز-  در آستانه انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری هستیم. دوره‌ای که به دلیل عوامل مختلف نسبت به دیگر دوره‌ها تفاوت و حساسیت خاصی دارد.

مسائل اقتصادی و معیشت باعث شده است که این دوره مهم قلمداد شود چرا که در این هشت سال اخیر سفره مردم برخلاف گفته دولتیان کوچک و کوچکتر شد.

این روزها نامزدهای ریاست جمهوری برای جلب آراء وعده‌ها و حرف‌هایی می‌زنند در حالی که ممکن است انجام آن سخت و بعضا نشدنی و محال باشد.

قطعا فردی که فقط و فقط برای جلب رأی وعده‌های کذب و دروغ دهد، شایسته نیست که بر جایگاه ریاست جمهوری نظام مقدس اسلامی تکیه بزند.

به راستی که نمی‌توان به وعده‌ها اعتماد کرد چرا که هیچ تضمینی نیست که این وعده‌ها اجرایی شود، مهم کارنامه و اقدامات پیشین آن فرد است.

کارنامه بهترین راه برای تصمیم‌گیری است، هر فرد را طبق کارنامه‌اش می‌توان بررسی و قضاوت کرد و این را حتما باید مردم مورد بررسی قرار دهند.

دادن وعده‌های محال، نشدنی و پوچ باعث می‌شود که مردم نسبت به کشور مایوس شوند و قطعا یاس بزرگترین حربه برای نابودی و به فلاکت کشاندن کشور و مردم است.

مقام معظم رهبری در این رابطه می‌فرمایند: من تأکید میکنم که به وعده و حرف نمیشود اطمینان کرد. ما نسبت به دیگران هم همین حرف را میزنیم؛ نسبت به خارجی‌ها که مدام حرف و وعده تحویل ما میدهند، من به مسئولین محترم در همین قضایای هسته‌ای‌ که در جریان است، همیشه همین را میگویم که به حرف و وعده اعتماد نکنید: به عمل کار برآید؛ به حرف زدن و به گفتن و به وعده دادن نمیشود اعتماد کرد؛ در مسائل مهمّ کشور هم همین جور است.

ایشان افزودند: خب حرف، آسان است؛ هر کسی می‌آید یک ادّعایی میکند، یک وعده‌ای میدهد، یک حرفی میزند؛ به اینها نمیشود اعتماد کرد؛ باید نگاه کرد و دید که آیا یک عملی در گذشته‌ی این شخص وجود دارد که این وعده را تأیید کند و تصدیق کند، یا نه؛ اگر چنانچه وجود داشت میشود به او اعتماد کرد، وَالّا نه.

رهبر معظم انقلاب تاکید می‌کنند: بنابراین کارآمدی را با حرف نمیشود تشخیص داد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان