کد خبر : 7346
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱:۴۳
-

محکوم کیفری در لیست بعضی از انقلابیون/ملاک اشتباه است یا انقلابی نیستید؟

محکوم کیفری در لیست بعضی از انقلابیون/ملاک اشتباه است یا انقلابی نیستید؟
فردی که به راحتی به دیگران اتهام می‌زند و آبروی مومن برای او اهمیتی ندارد، بر چه اساسی باید برچسب و نماد انقلابی‌گری به او نسبت داده شود و چرا باید از همچین فردی حمایت شود؟!؛

به گزارش بوشهرنیوز- طبق روایات بزرگان و راهنمایان شریعت، آبروی مومن از حرمت بیت‌الله الحرام مقدس‌تر است و امام صادق(ع) نیز به نقل از رسول خدا(ص) فرمودند، خداوند تبارک و تعالی امر کرده است: “هر کس دوستی از دوستان مرا خوار کند، در کمین جنگ با من نشسته است!

بر همین اساس اهمیت قائل شدن برای مومن یکی از معیارهای اساسی انقلابی بودن است و طبیعتا فردی که در این امر خطا دارد، انقلابی بودن او نمایشی است.

متاسفانه شاهد هستیم فردی به نام م_ب که کاندیدای شورای شهری مهم در استان بوشهر است در لیستی که اصولگرایان به عنوان کاندیدای اصلح معرفی کردند، دیده می‌شود.

علت تاسف دلسوزان این است که این فرد به دلیل نشر اکاذیب و اتهام محکومیت قطعی گرفته است و از این جهت کارنامه مناسبی ندارد.

سوال اساسی و ویژه این است که افرادی که ادعای انقلابی‌گری و اصولگرایی دارند، چرا و طبق چه ملاک و معیاری این فرد محکوم شده را در لیست خود قرار داده‌اند؟

آیا این ملاک و معیار اشتباه است یا اینکه این افراد انقلابی نیستند، کدامیک از این دو مورد است که در هر دو صورت اشکال متوجه آنها است.

فردی که به راحتی به دیگران اتهام می‌زند و آبروی مومن برای او اهمیتی ندارد، بر چه اساسی باید برچسب و نماد انقلابی‌گری به او نسبت داده شود و چرا باید از همچین فردی حمایت شود؟!

به راستی یا بانیان این وضع معنای اصول و مبانی انقلاب را نمی‌دانند یا خود پایشان در این امر سست است که فردی که محکومیت قطعی کیفری دارد را به عنوان کاندیدای اصلح خود به مردم معرفی می‌کند.

این اقدام و تصمیم بد و سلیقه‌ای باید در اسرع وقت به نفع مردم و انقلاب تغییر یابد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان