کد خبر : 7935
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
-

التماس و هشدار امام خمینی در سال آخر عمر شریفشان

التماس و هشدار امام خمینی در سال آخر عمر شریفشان
غرب‌زده دچار بی‌هویتی و خودباختگی مطلق است. این نوع جماعت، کسانی هستند که داروی درمان کشور را از دست قاتلان و دشمنان طلب می‌کنند در حالی که همان دشمن خود باعث و بانی این سم مهلک و زهردار است.؛ ؛

به گزارش بوشهرنیوز- “غربزدگی بدتر از زلزله‌زدگی است” این همان هشدار امام خمینی به ملت ایران در سال آخر عمر شریفشان است.

امام در آن ایام خطر غربزدگی را به همه اعلام کردند. خطری که حاضر است ملت و وطن و اعتقاد و دین را برای خوشی غرب و استکبار به حراج بگذارد.

غرب زدگان برای جلب نظر مخاطبان خود، آرای غربیان را نقل می‌کنند و در آثار قلمی این نوع افراد کمتر از دانشمندان اسلامی یاد شده است.

گروهی از غرب زدگان راه حل مشکلات فرهنگی اقتصادی و سیاسی را در غرب جستجو می کنند.

و گروهی با صراحت اعلام می دارند که آسایش و سعادت نوع بشر در سایه از بین بردن اساس اعتقادات و اخلاق و پیروی همه جانبه از غرب است؟!

این افراد از خودت هویت و استقلالی ندارند و دلشان با یک رضایت غرب و لبخند شیطانی آن می‌لرزد و حاضرند تمام امکانات و ثروت و سرمایه خود را فدا کنند اما غرب از آنها دلگیر نشود!

علت خطرناک بودن این قشر نادان، تحویل دو دستی وطن به دشمنان است و این همان مسئله‌ای است که باعث شد امام راحل دست به التماس بزند.

امام خمینی در این رابطه می‌فرمایند: امروز بعضی از اشخاص در این مملکت می‌خواهند نگذارند اسلام تحقق پیدا بکند. اغفال می‌کنند بعض مقامات را، می‌خواهند نگذارند اسلام تحقق پیدا بکند.

ایشان گفتند: من از همه می‌خواهم، من التماس می‌کنم به ملت ایران، من دست ملت ایران را می‌بوسم، اسلام را می‌خواهند ببرند.

غرب‌زده دچار بی‌هویتی و خودباختگی مطلق است. این نوع جماعت، کسانی هستند که داروی درمان کشور را از دست قاتلان و دشمنان طلب می‌کنند در حالی که همان دشمن خود باعث و بانی این سم مهلک و زهردار است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 6 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان