کد خبر : 7938
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
-

فساد در شهرداری خرمشهر/امام جمعه خرمشهر: تا جان در بدن دارم در برابر دست درازی ایستادگی می کنم

فساد در شهرداری خرمشهر/امام جمعه خرمشهر: تا جان در بدن دارم در برابر دست درازی ایستادگی می کنم
امام جمعه خرمشهر گفت: اگر به دنبال حل مشکلات کشور و شهر هستیم، ابتدا باید با فساد به صورت واقعی مبارزه کنیم. حرکت به سمت جلو بدون مبارزه با فساد و فاسدان ممکن نیست. ؛

حجت‌الاسلام محمد جواد عادلپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بوشهرنیوز در خرمشهر، اظهار کرد:بنده از وجود پرونده‌های فساد در خرمشهر خبر دارم و برخی از اعضای شورای شهر نیز نسبت به وجود این پرونده‌ها گزارش داده‌اند، بنده از اقدام این افراد تشکر می‌کنم و باید این مسیر را ادامه دهند و این دوره، دوره مبارزه با فساد باشد.

وی ادامه داد: بنده اینجا با صدای رسا اعلام می‌کنم که از هرگونه اقدام مستند در جهت مبارزه با مفاسد در خرمشهر با تمام وجود حمایت و آن را پیگیری می‌کنم.

امام جمعه خرمشهر گفت: اگر به دنبال حل مشکلات کشور و شهر هستیم، ابتدا باید با فساد به صورت واقعی مبارزه کنیم. حرکت به سمت جلو بدون مبارزه با فساد و فاسدان ممکن نیست.

عادلپور عنوان کرد: نظام مقدس اسلامی از زمان بازسازی تا بعد کمک‌های خوب و قابل توجهی به خرمشهر کرد اما متاسفانه در خرمشهر اتفاقات دیگری رقم خورد که نتیجه آن، وضعیت فعلی شهر است.

وی افزود: پرونده‌های فسادی که هفته گذشته از آن نام بردیم، اکنون در اختیار دستگاه قضایی است و روند آن در حال انجام است که باید به صورت دقیق بررسی شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان