کد خبر : 7947
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
-

رونمایی از شاهین ۳ در منطقه آزاد اروند

رونمایی از شاهین ۳ در منطقه آزاد اروند
روز گذشته آئین رونمایی از محصول جدید ایرانی، گوشی ماشین موبایل شاهین 3 glx با حضور جمعی از مسوولان، مردم آبادان و خرمشهر و اصحاب رسانه در سالن همایش‌های منطقه آزاد اروند برگزار شد.؛
به گزارش بوشهرنیوز- روز گذشته آئین رونمایی از محصول جدید ایرانی، گوشی ماشین موبایل شاهین ۳ glx با حضور جمعی از مسوولان، مردم آبادان و خرمشهر و اصحاب رسانه در سالن همایش‌های منطقه آزاد اروند برگزار شد.
حمید سعیدی، مدیرعامل شرکت ارتباط همراه گویا اروند در این آئین اظهار کرد: افتخار ما آن است که نخستین رویداد تکنولوژی داخلی کشور را در منطقه زیبای اروند برگزار می کنیم که خوشبختانه با استقبال بی نظیر مردم نیز روبرو شده است.
وی با اشاره به برگزاری یک برنامه سمپلینگ طی هفته گذشته در شهرهای آبادان و خرمشهر (منطقه آزاد اروند)، اظهار کرد: در این برنامه مردم با گوشی های فاقد برند کار می کردند و بعد نظراتشان را در مورد برند شاهین ۳ ارائه می کردند و در آخر وقتی متوجه می شدند این برند که به لحاظ کیفی متفاوت تر از گوشی های مشابه است متعلق به منطقه ی خودشان است بسیار خرسند بودند، ثبت رکورد بیش از هزار عکس سلفی با گوشی های شاهین ۳ توسط مردم خود گواه این ادعاست.
مدیرعامل شرکت ارتباط همراه گویا اروند با اشاره به اینکه شاهین پرنده ای جنگنده با چشمانی تیزبین است و این گوشی آمده تا با گوشی های قدرتمند دنیا بجنگد، تصریح کرد: ظرفیت تولید گوشی شاهین ۳ به طور ماهانه ۱۰هزار دستگاه است و چون می دانیم که تقاضا برای این گوشی زیاد است لذا برای آن موضوع ثبت نام را قرار دادیم و متقاضاین می توانند با با مراجعه به سایت ما این ثبت نام را به انجام برسانند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره ی انتظارات و خواسته هایش از دولت چنین گفت: انتظارمان آنست که دولتمردان در کنار صنعت و صنعتگر قرار بگیرند و از نزدیک پای درد دل شان بنشینند، از مشکلاتشان مطلع شوند و بر همین مبنا قوانین را وضع کنند.
سعیدی افزود: متاسفانه وضع قوانین خلق الساعه سبب شده تا صنعت نتواند به ثبات برسد و کارش را به درستی از پیش ببرد. لذا انتظارمان اینست که ضمن کمک در ایجاد و تامین ثبات و امنیت کاری، با اعطای وام های کم بهره بدهند و کمک در انجام تبلیغات محیطی،  یاری رسان صنایع تولیدی باشند.
وی اظهار کرد: تصمیم مان آنست که در وهله ی نخست پاسخگوی بازار داخلی باشیم و سپس به صادرات نیز به طور جدی تر بپردازیم. برای گوشی قبلی مان یعنی شاهین ۲،  مشتریان خوبی را در برخی کشورها یافته و با آنها قرارداد بسته ایم که برای شاهین ۳ نیز به طور قطع این کار را انجام می دهیم. تمام سعی و تلاشمان آنست که طی امسال و به خصوص سال آینده در صادرات قوی عمل کنیم تا شرکت مان برای کشور ارز آور باشد.
انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان