کد خبر : 8782
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳
-

با نگاهی بر انتصابات اخیر؛

گلایه برقی های بوشهر از انتصابات غیرتخصصی در شرکت توزیع استان

گلایه برقی های بوشهر از انتصابات غیرتخصصی در شرکت توزیع استان
بوشهرنیوز: برخی عقیده دارند تغییرات و انتصابات در این شرکت تخصصی در چند سال اخیر به جای تخصص بر بعضی روابط از جمله منافع حزبی و گروهی و همچنین برخی روابط دوستی و منطقه ای استوار بوده است در حالی که در این شرکت، تخصص و فن می بایست در اولویت قرار بگیرد.؛

بوشهرنیوز– برقی های بوشهر از انتصابات مدیران عامل شرکت توزیع نیروی برق استان در چند سال اخیر گلایه مند هستند.

 

آنان عقیده دارند شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر تاکنون بیشترین صدمات را از عزل و نصب‌های غیرکارشناسی دیده است.

 

شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در سال های گذشته به ویژه در دولت روحانی یکی از پرحاشیه ترین و پرچالش ترین دستگاه های اجرایی استان بوده است.

 

برخی عقیده دارند تغییرات و انتصابات در این شرکت تخصصی در چند سال اخیر به جای تخصص بر بعضی روابط از جمله منافع حزبی و گروهی و همچنین برخی روابط دوستی و منطقه ای استوار بوده است در حالی که در این شرکت، تخصص و فن می بایست در اولویت قرار بگیرد.

 

گفته می شود مدیریت های ضعیف و به کارگیری مدیران ارشد ناتوان در چند سال گذشته در شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر موجب شده تولید، انتقال و توزیع برق در استان با مشکلاتی مواجه شود.

 

به کار گماردن مدیرانی از شرکت انتقال در شرکت توزیع و عدم آشنایی این مدیران در این حوزه موجب شده اعتبارات لازم برای توسعه شبکه جذب نشود و همین موضوع نارضایتی مشترکین را به دنبال داشته است.

 

در حال حاضر اکثر متقاضیان برق در شهرها و روستاهای استان بوشهر با طرح‌های آماده در انتظار اجرای این طرح ها هستند اما نبود اعتبارات همه را سرگردان کرده است.

 

چرخه ناقص انتصاب مدیران شرکت انتقال در جایگاه مدیرعاملی شرکت توزیع، مشکلات برق را بیش از گذشته کرده است.

 

اکنون اما گفته می شود استاندار بوشهر با اشراف بر مشکلات برق استان تصمیم دارد مدیرعامل فعلی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر را تغییر دهد اما شنیده ها حاکیست مدیر موردنظر استاندار هم با حوزه توزیع ناآشنا بوده و تخصص اش خارج از این حوزه می باشد.

 

به نظر می رسد استاندار بوشهر با توجه به سابقه حداقل دو مدیر قبلی در شرکت توزیع و عدم موفقیت آنان می بایست در درخواست خود از وزارت نیرو تجدیدنظر کند و با اعتماد به مدیران و کارشناسان درون مجموعه شرکت توزیع، یکی از افراد آشنا به این حوزه را به عنوان مدیرعامل به وزارت نیرو پیشنهاد بدهد.

 

قطعا بروز هر گونه چالشی در حوزه برق استان به ویژه توزیع، نه تنها استاندار و نمایندگان مجلس را با حاشیه مواجه خواهد کرد بلکه باعث ایجاد حاشیه برای دولت خدمتگزار آیت الله رییسی نیز خواهد شد و مردم را نسبت به دولت سیزدهم ناامید خواهد کرد بنابراین شایسته است هم استاندار بوشهر و هم نمایندگان استان از یک سو و مدیران شرکت توانیر و همچنین وزارت نیرو از سوی دیگر در انتصاب مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر عنایت ویژه ای داشته و همه جوانب را درنظر بگیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان