کد خبر : 8818
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۰۰
-

ملتی مظلوم اما قوی و سرافراز|دور از اندیشه بدان!

ملتی مظلوم اما قوی و سرافراز|دور از اندیشه بدان!
ملت ایران اگرچه به تعبیر رهبر معظم انقلاب مظلوم است اما قوی است چرا که مولا و مقتدای آن یعنی علی بن ابی‌طالب اینگونه بود.؛

به گزارش بوشهرنیوز– دشمن، دشمن است، از هر فرصت برای ضربه زدن استفادهو می‌کند، دلیلی هم نباشد به دنبال بهانه است، به بهانه چنگ می‌زند، سر و صدا می‌کند اما هدف خود رو مثل موریانه دنبال می‌کند.

در این جریان اخیر مربوط به اعتراضات مردمی، که سپس به صورت علنی به اغتشاش کشیده شد، به صورت نمایان واضح بود که دشمن حجاب و بی حجابی را بهانه کرده بود اما هدف آنها چیز دیگری است.

سال‌های متمادی است که دشمن به دنبال ضربه زدن و محو کردن انقلاب اسلامی، ایران سرافراز و مردم غیور است، آروزی که با عنایت خدای متعال آن را به گور خواهد برد.

نه حجاب برای دشمن مهم است نه آبرو و عزت و اقتدار و آزادی و پیشرفت کشور، آنها از ریشه مخالف ایران قوی هستند این را می‌توان از تحریم‌ها و دشمنی‌ها و جنگ‌های آن دانست.

آنها با دشمنی خود رسما فریاد مخالفت با ایران قوی و مردم شریف را می‌زنند آنها دقیقا به دنبال این هستند که ایران سرافراز و مقتدر در تمامی امور را به یک گاو شیر ده تبدیل کنند.

چرا آنها برای ایران این آرزو را دارند، جوابش سخت نیست! چون انقلاب با پیروز شدنش قدم منحوس و نامبارک شیطان بزرگ را از این وطن پاک کوتاه کرد.

ملت ایران اگرچه به تعبیر رهبر معظم انقلاب مظلوم است اما قوی است چرا که مولا و مقتدای آن یعنی علی بن ابی‌طالب اینگونه بود.

ایران عزیز مظلوم است اما مقتدر و سرافراز و دربرابر دشمن مستحکم و فعال و در برابر دوستان مهربان و متواضع این همان صفات حکومت علوی است.

سنت و وعده خدا است که مکر دشمنان به سوی خودشان بازخواهد گشت چرا که خدای متعال خیرالماکرین است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان