کد خبر : 8821
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
-

تاج به مراد دلش رسید/طالقانی، پیروز انتخابات عجیب و غریب هیات فوتبال خوزستان

تاج به مراد دلش رسید/طالقانی، پیروز انتخابات عجیب و غریب هیات فوتبال خوزستان
طالقانی پیروز انتخابات عجیب و غریب ریاست هیات فوتبال خوزستان شد.؛

به گزارش بوشهرنیوز‌- انتخابات ریاست هیات فوتبال خوزستان پیش از ظهر امروز برگزار شد که نهایتا عبدالکاظم طالقانی پیروز این انتخابات پر حرف و حدیث شد.

مجمع انتخاباتی ریاست هیات فوتبال خوزستان با شرکت امید احمدی، البرز حاجی پور و محمد نظری و عبدالکاظم طالقانی به‌عنوان کاندیدا برگزار شد که فقط طالقانی در میدان رقابت ماند، احمدی انصراف داد و ۲ عضو دیگر غایب بودند.

این مجمع با حضور ۴۸ عضو برگزار و ۳عضو نیز غایب بودند. ۲ رای نیز سفید به صندوق ریخته شد.

منصور قنبرزاده نایب رییس فدراسیون، طهمورث حیدری و احمدرضا براتی ۲ عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در این مجمع حضور داشتند.

در این مجمع عجیب و غریب مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و نماینده‌ این اداره کل در مجمع حضور نداشتند. عبدالعظیم آل کثیر سرپرست هیات فوتبال و کیوان بابادی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان نیز در مجمع حضور نداشتند. به‌نظر می‌رسد این غیبت‌ها غالبا در اعتراض به نحوه برگزاری مجمع بود.

نایب رییس فدراسیون فوتبال در این جلسه اظهار کرد: ما مکلف بودیم انتخابات را در ساعت مقرر طبق قانون برگزار کنیم. از آقایان پولادگر، فرهادیان و کاشانی که به نمایندگی از وزارت ورزش و جوانان در این مجمع حضور یافتند تشکر می کنم.

وی بیان کرد: امید احمدی انصراف خود را از شرکت در انتخابات مجمع به صورت مکتوب اعلام کرد و در رای گیری حضور ندارد و ۲ نامزد دیگر غایب بودند که اعضای مجمع تشخیص دادند در رای گیری نباشند.

گفتنی است نحوه برگزاری این مجمع با حرف و حدیث‌های فراوان همراه بود، انصراف لحظه آخری احمدی، عدم حضور ۲ کاندیدای دیگر، غیبت مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و همچنین جلسه هفته گذشته مهدی تاج با عبدالکاظم طالقانی که در آن تاریخ عنوان کاندیدای ریاست هیات را یدک می‌کشید، همه و همه شائبه‌های متعددی را در خصوص مشروعیت این انتخابات ایجاد کرده است.(فارس)

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان