کد خبر : 8860
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
-

چشم‌انداز براندازان چیست؟/شعار بدهید، سطل آشغال آتش بزنید تا مصی علینژاد پولدارتر شود!

چشم‌انداز براندازان چیست؟/شعار بدهید، سطل آشغال آتش بزنید تا مصی علینژاد پولدارتر شود!
بر همین اساس هر جنبش براندازانه که به دنبال جایگزین کردن یک نظام سیاسی به جای نظام سیاسی دیگر است باید بتواند فردای بهتر و در واقع آن چه را که می‌خواهد، جایگزین کند و نشان دهد. ؛

به گزارش بوشهرنیوز‌- یکی از علائم توجه به اینکه جریانی قادر به حکمرانی در کشور است، این است که او چه آینده‌ای را برای کشور و ملت ترسیم می‌کند و اساسا با روی کار آمدن آن، فردا چگونه است.

بر همین اساس هر جنبش براندازانه که به دنبال جایگزین کردن یک نظام سیاسی به جای نظام سیاسی دیگر است باید بتواند فردای بهتر و در واقع آن چه را که می‌خواهد، جایگزین کند و نشان دهد.

این اقدام باعث می‌شود که توده‌های مردم با آن جریان براندازانه همراه شود و به نوعی برای خود مقبولیت ایجاد کند.

اما به راستی در این چند روز چالش کشور چه چشم‌اندازی برای آینده از سوی براندازان به مردم ارائه شد؟!

دروغ، فحش، کشتار، هرزگی، خشونت، لمپنیسم، رایکالیسم، دین ستیزی، تجزیه ایران و… از جمله چیزهایی بود که توسط این جریان آشوبگر ارائه شد.

چنین جریانی با لیدرهایی مثل ۴ تا فوتبالیست و بازیگر و شومن و خواننده که هر کدام شان سطح زندگی لاکچری‌شان فرسخ‌ها با توده‌های مردم فاصله دارد، نهایتا میتواند چند روز سطل آشغال آتش بزند، فحش بیشتر بدهد و دیوارنویسی کند.

جریانی که نهایتا نه به براندازی می‌رسد و نه کمکی به مردم عادی می‌کند، فقط یک “خودارضایی سیاسی” است برای آنهایی که در خارج از ایران بیزینس و کسب و کاری به نام “دشمنی با جمهوری اسلامی” راه انداخته‌اند.

خلاصه‌ترش می‌شود این؛ در داخل ایران شعار بدهید و سطل آشغال آتش بزنید، مصی علینژاد و علی کریمی و ۴ نفر دیگر فالور بگیرند و پولدارتر شوند؛ یک معادله ساده و بدون ابهام!

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان