کد خبر : 8950
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
-

با نگاهی به رفتارهای آقای نماینده؛

نماینده دشتستان در آزمونی سخت؛ آیا این بار رضایی شفاف عمل خواهد کرد؟

نماینده دشتستان در آزمونی سخت؛ آیا این بار رضایی شفاف عمل خواهد کرد؟
بوشهرنیوز: باید منتظر ماند و دید آیا نماینده دشتستان در روز رای گیری یعنی روز چهارشنبه به شعارها و وعده های انتخاباتی خود مبنی بر شفاف سازی و اعلام رای و نظر خود به طور شفاف به مردم عمل خواهد کرد یا این که همچون زمان رای گیری در مورد دیوان محاسبان رای خود را به صورت مخفیانه در گلدان مجلس انداخته و از شفاف سازی دوری می کند؟؛

بوشهرنیوز- روز چهارشنبه، ۱۶ آذرماه سال جاری قرار است مچلس شورای اسلامی به مهرداد بذرپاش برای رسیدن به صندلی وزارت را و شهرسازی رای اعتماد بدهد.

 

تاکنون برخی نمایندگان به صورت شفاف نظرات و مواضع خود را در مورد بذرپاش اعلام و آن ها را رسانه ای کرده اند.

 

هنوز نمایندگان استان بوشهر نظر موافق یا مخالف خود را در مورد بذرپاش اعلام نکرده اند و مشخص نیست در روز رای گیری  آیا به وی رای اعتماد خواهند داد یا خیر؟

 

در بین نمایندگان استان بوشهر اما ابراهیم رضایی که بیش از سایر نمایندگان استان در ابتدای ورود به پارلمان شعار شفاف سازی می داد و حتی در برخی رای گیری ها نظر خود را در فضای مجازی منتشر می کرد هنوز رای و نظر خود را به صورت شفاف در مورد مهرداد بذرپاش به مردم اعلام نکرده است.

 

البته نماینده دشتستان در زمان رای گیریِ ریاست دیوان محاسبات که رقابتی بین حامیان بذرپاش و فروزنده در جریان بود هم رای خود را در فضای مجازی رسانه ای نکرد و این شبهه در آن زمان ایجاد شد که به دلیل این که اکثریت حامیان مهرداد بذرپاش از جوانان بوده و رضایی به فروزنده رای داده است بنابراین نماینده دشتستان تصمیم گرفته با سکوت و رسانه ای نکردن رای و نظر خود از کنار این موضوع عبور کند.

 

اینبار اما هم رسانه ها و هم مردم انتظار دارند آنچنان که ابراهیم رضایی بارها درمورد شفاف سازی سخن گفته است به طور شفاف و دقیق رای و نظرش را در مورد وزارت بذرپاش اعلام کرده و رای خود را در روز رای گیری به رسانه ها و مردم اعلام کند.

 

اکنون باید منتظر ماند و دید آیا نماینده دشتستان در روز رای گیری یعنی روز چهارشنبه به شعارها و وعده های انتخاباتی خود مبنی بر شفاف سازی و اعلام رای و نظر خود به طور شفاف به مردم عمل خواهد کرد یا این که همچون زمان رای گیری در مورد دیوان محاسبان رای خود را به صورت مخفیانه در گلدان مجلس انداخته و از شفاف سازی دوری می کند؟

 

به هر حال مردم منتظرند تا ببینند نمایندگانی که پیش از ورود به مجلس با انواع و و اقسام شعارهای خوش رنگ و لعاب از جمله شفافیت آرا به مجلس راه یافته اند بر عهدی که با مردم بسته و بر اساس آن رای گرفته اند عمل خواهند کرد یا این که فقط از این ابزار برای جلب آرای مردم استفاده کرده و شعارهای خود درمورد شفافیت را با گذر زمان به فراموشی سپرده اند؟

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان