کد خبر : 9042
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
-

در گفتگو با خبرنگاران عنوان شد؛

فشارِ شورای شهر بوشهر بر شهرداری برای راه اندازی سامانه شفافیت

فشارِ شورای شهر بوشهر بر شهرداری برای راه اندازی سامانه شفافیت
بوشهرنیوز: رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بوشهر از راه اندازی سامانه شفافیت شهرداری بندر بوشهر تا پایان سال جاری خبر داد. ؛

به گزارش بوشهرنیوز، ایمان زندی نیا اظهار داشت: شفافیت در مدیریت شهری یکی از برنامه های اصلی شورای ششم بوده و از ابتدای شورا این امر در دستور کار قرار گرفت که انتشار گزارش درآمد و هزینه های شهرداری بندر بوشهر یکی از این موارد است.

 

وی افزود: طبق ضوابط بودجه سال ۱۴۰۱، شهرداری بندر بوشهر مکلف بود تا پایان خرداد ماه سامانه شفافیت خود را راه اندازی کند که این امر عملیاتی نشد.

 

زندی‌نیا تصریح کرد: این عدم اجرای سامانه در موعد مقرر موجب پیگیری جدی کمیسیون برنامه و بودجه شورا قرار گرفت و با توافقات انجام شده و عقد قرارداد با شرکت مربوطه تا پایان سال سامانه شفافیت شهرداری بندر بوشهر راه اندازی می‌شود.

 

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بوشهر گفت: این سامانه می‌تواند نقش بسیار خوبی در افزایش بهره‌وری، روشن سازی عملکردها و ارتقاء کمی و کیفی خدمات بر عهده داشته باشد.

 

گفتنی است چندی قبل شورای اسلامی شهر بوشهر با قرار دادن تمامی مصوبات، قراردادها، درآمدها و هزینه های خود در وبسایت خبری این شورا به عنوان اولین شورای استان شناخته شد که با راه اندازی سامانه شفافیت، یکی از مهم ترین وعده های انتخاباتی برخی اعضای آن که شفافیت و ارایه گزارش های شفاف به مردم در حوزه های مختلف بوده است را عملی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان