کد خبر : 9084
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۰:۰۴
-

رئیس شورای اسلامی بخش سیراف:؛

مسئولین استان بوشهر و شهرستان عسلویه پاسخگوی مطالبات مردم نیستند

مسئولین استان بوشهر و شهرستان عسلویه پاسخگوی مطالبات مردم نیستند
بوشهرنیوز: وی با بیان اینکه استان بوشهر و شهرستان عسلویه با معضل عدم پاسخگویی مسئولان مواجه است گفت: مسئولین استان و شهرستان علاوه بر اینکه در بین مردم نیستند، پاسخگوی مطالبات مردم هم نیستند و همین باعث شکاف بین مسئول و مردم شده است.؛

به گزارش بوشهرنیوز، رئیس شورای اسلامی بخش سیراف با اشاره به اینکه آمار بیکاری در شهرستان عسلویه بالا است گفت: در اکثر تبدیل وضعیت‌ها و قرارداد مستقیم شدن‌ها، بومیان منطقه دیده نمی‌شوند.

 

ابراهیم بهمنی در جمع مسئولان اظهار داشت: بیکارهای شهرستان‌های جنوبی بسیار بالا است و همین تعدادی هم که جذب شده‌اند ۹۰ درصد به صورت پیمانکاری و روزمزد مشغول به کار شده‌اند.

 

رئیس شورای اسلامی بخش سیراف افزود: در اکثر تبدیل وضعیت‌ها و قرارداد مستقیم شدن‌ها، بومیان منطقه دیده نمی‌شوند.

 

وی با بیان اینکه استان بوشهر و شهرستان عسلویه با معضل عدم پاسخگویی مسئولان مواجه است گفت: مسئولین استان و شهرستان علاوه بر اینکه در بین مردم نیستند، پاسخگوی مطالبات مردم هم نیستند و همین باعث شکاف بین مسئول و مردم شده است.

 

رئیس شورای اسلامی بخش سیراف گفت: بیش از ۱۱ میلیارد تومان در خصوص مرکز جامع سلامت بندر شیرینو به حساب دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تا کنون پول واریز شده است، چرا باید سقف سوم و یک آسانسور آن حذف شود؟

 

بهمنی اضافه کرد: اعتبارهای استانی و شهرستانی کجاست؟ اعتبارهای دانشگاه کجاست؟ اعتبارهای مسئولیت‌های اجتماعی و حق آلایندگی کجاست؟ چرا پانسیون پزشک این مرکز جامع سلامت باید حذف شود؟

 

به نوشته مهر، وی تصریح کرد: در دوره ریاست پیشین شورای راهبردی، قول مشارکت ۵۰ درصدی در مرکز جامع سلامت شیرینو گرفته شد، اما تا کنون فقط سه میلیارد از سوی شورای راهبردی به این مرکز جامع سلامت کمک شده است؛ این در حالی است که فقط یک پتروشیمی هشت میلیارد اعتبار برای ساخت مرکز جامع سلامت روستای زبار تخصیص داده است.

 

نایب رئیس شورای اسلامی بندر شیرینو گفت: بندر شیرینو بیش از ۱۷ هزار نفر جمعیت دارد چرا باید ارتقای این دهستان به شهر، یک فرایند خیلی طولانی و زمان بر طی کند.

 

وی یادآور شد: مردم سالیان سال با وعده مسئولین چشم انظار مانده‌اند، باز این در حالیست که بندر شیرینو از ۲۲ شهر استان بزرگ‌تر و پرجمعیت‌تر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان