کد خبر : 9101
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
-

در واکنش به سخنان مرغ و خروسی فرماندار؛

آقای فرماندار! جوانانی که مرغ و خروس ندارند، چکار کنند؟

آقای فرماندار! جوانانی که مرغ و خروس ندارند، چکار کنند؟
بوشهرنیوز: استاندار بوشهر یا معاون سیاسی امنیتی وی می بایست با رصد رفتارها و سخنان مسئولین به ویژه فرمانداران با آن دسته از مدیرانی که با بیان سخنان غیرکارشناسی، سخیف و دشمن شادکن موجب شادی دشمنان و ناامیدی دوستداران نظام می شوند برخورد کرده و در تغییر اینگونه افراد حتی لحظه ای هم درنگ نکنند.؛

بوشهرنیوز: اخیرا یکی از فرمانداران استان بوشهر در یکی از جلساتی که برای اشتغال جوانان تشکیل شده بود سخنی بسیار نسنجیده و سخیفی بیان داشت که شایسته است مسئولین با وی برخوردی قاطع داشته باشند.

 

این فرماندار که مدتی است در اظهارنظرهای عجیب و غریب خود شُهره عام و خاص شده و سخنانش گاها در رسانه های معاند خارج از کشور نیز بازتاب داشته و حاشیه هایی هم برای کشور و استان بوشهر ایجاد کرده است، در جلسه ای که برای اشتغال در یکی از فرمانداری های استان تشکیل شده بود، خطاب به حاضرین در آن که از دستگاه های مرتبط با این حوزه بودند گفت که “اشتغال یعنی چه؟ بنده در وِلات مرغ و خروس بزرگ می کنم، آن ها را بفروشم سودش بیشتر است”

 

این سخنان فرماندار باعث تعجب حاضرین شده و از اینکه مدیر ارشد یکی از شهرستان ها نگاهش به موضوع مهمی مانند اشتغال اینگونه سطحی، سخیف و توام با طنز و به اصطلاح مسخره است، انگشت به دهان ماندند.

 

اکنون سئوال اینجاست فرمانداری که نگاهش به اشتغال اینقدر سطحی و سخیف است چگونه می تواند مشکلات جوانان در حوزه اشتغال را رفع کند؟

 

ممکن است آقای فرماندار این مطلب را به شوخی و طنز گفته باشد تا زودتر جلسه را به پایان برساند اما باید گفت در جلسات مهم و رسمی بیانِ چنین سخنانی آن هم توسط مدیر ارشد یک شهرستان به عنوان نماینده دولت نه تنها زیبنده نیست بلکه بسیار نکوهیده است.

 

استاندار بوشهر باید عنایت داشته باشد چنین مدیرانی با آبروی دولت بازی کرده و زحمات سایر مسئولین دولت سیزدهم را با بیانِ سخنان سخیف و به اصطلاح کوچه و بازاری از بین خواهند برد.

 

البته همچنان که پیشتر گفته شد این فرماندار تاکنون چندین مورد اظهارنظر حاشیه دار و تنش زا داشته که گاها موجب سوء استفاده رسانه های مخالف دولت در داخل کشور و همچنین معاندین خارج از کشور نیز شده است.

 

به نظر می رسد استاندار بوشهر یا معاون سیاسی امنیتی وی می بایست با رصد رفتارها و سخنان مسئولین به ویژه فرمانداران با آن دسته از مدیرانی که با بیان سخنان غیرکارشناسی، سخیف و دشمن شادکن موجب شادی دشمنان و ناامیدی دوستداران نظام می شوند برخورد کرده و در تغییر اینگونه افراد حتی لحظه ای هم درنگ نکنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان