کد خبر : 9108
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
-

در نشست رییس شورای شهر بوشهر با رییس سازمان همیاری شهرداری های کشور؛

۲۵ اتوبوس و مینی بوس جدید دیگر به ناوگان حمل و نقل شهر بوشهر اضافه شد

۲۵ اتوبوس و مینی بوس جدید دیگر به ناوگان حمل و نقل شهر بوشهر اضافه شد
بوشهرنیوز: رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: با موفقت سازمان همیاری‌ شهرداری‌های کشور، ۲۵ وسیله نقلیه جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر بوشهر اضافه شد. ؛

به گزارش بوشهرنیوز، وحید نیک‌روش اظهار کرد: در نشست با رئیس سازمان همیاری‌ شهرداری‌های کشور، مشکلات حوزه حمل و نقل شهری بندربوشهر با ایشان در میان گذاشته شد.

 

وی افزود: با توجه به نیاز به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر بوشهر با اختصاص ۱۰ دستگاه اتوبوس و پانزده دستگاه مینی بوس موافقت بعمل آمد .

 

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر تصریح کرد: با توجه به اینکه در برخی خیابان‌ها و محلات شهر بوشهر، اتوبوس‌های شهری قادر به تردد نیستند و ورود مینی بوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر می تواند نقش بسیار خوبی در بهبود حمل و نقل و تردد شهروندان داشته باشد .

 

به نوشته ایرنا، نیک روش یادآور شد: نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر بوشهر یکی از اولویت‌های شورای ششم بود که خوشبختانه با اقدامات بسیار خوبی که در حال انجام است بتوانیم تا پایان امسال به نقطه مطلوب برسیم.

 

وی یادآور شد: در سال آینده برنامه های بهتری در جهت بهبود حمل و نقل و عبور و مرور شهروندان خواهیم داشت تا شاهد رضایت مندی هر چه بیشتر مردم باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان