کد خبر : 9162
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
-

با نگاهی بر یکی از مهم ترین شرکت های خدمات رسان استان؛

جولان مدیران و معاونین غیرهمسوی دولت در شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر

جولان مدیران و معاونین غیرهمسوی دولت در شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر
بوشهرنیوز: در حالی که قرار بود پس از پیک مصرف تابستان گذشته مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر تغییر کرده و مدیرعامل و معاونینِ همفکر و هم جریان آیت الله رییسی مدیریت این شرکت را برعهده بگیرند به چه دلیل همچنان قدرت در دست مدیران و معاونین همفکر با دولت روحانی است؟؛

بوشهرنیوز– با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و اعمال نفوذ اصلاح طلبان، امرالله پاراد که دارای سابقه معاونت یا مدیریت اجرایی خاصی در شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر نبود با حمایت برخی اصلاح طلبان به ویژه استاندار وقت، مصطفی سالاری به سمت مدیرعامل این شرکت منصوب شد.

 

پس از انتصاب پاراد به عنوان مدیرعامل، وی صادق زنده بودی، از کارشناسان طراحی را به معاونت برنامه ریزی و بودجه این شرکت منصوب کرد. انتصابی که در همان زمان به دلیل تجربه ناکافی زنده بودی در درون شرکت توزیع حاشیه هایی ایجاد کرد‌ه بود.

 

پس از آن بود که مدیران دولت قبل یکی یکی توسط پاراد و نزدیکان وی در دولت روحانی تغییر کردند به طوری که نه تنها مدیریت ها و معاونت های زیرمجموعه شرکت توزیع بلکه مدیران رده پایین نواحی هم دچار تغییرات گسترده شدند.

 

نیروهای انقلابی که در دوران مدیریت پاراد و معاونت زنده بودی و دیگر دوستان اصلاح طلب آنان در سخت ترین شرایط قرار گرفتند انتظار داشتند با روی کار آمدن دولت آیت الله رییسی در شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر شاهد تغییراتی به نفع جبهه انقلاب در درون این شرکت باشند اما حشمتی که از مدیران و همفکران روحانی و از بازماندگان دولت تدبیر و امید بوده و همچنان سکان مدیریت شرکت توزیع را برعهده دارد، با همان دست فرمان و همان ترکیب دولت قبل در حال ادامه مسیر می‌باشد.

 

اگرچه تاکنون نیروهای انقلابی استان بوشهر بارها خواستار تغییر در شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر شدند اما با گذشت حدود یک سال و نیم از روی کار آمدن دولت سیزدهم نه تنها شاهد تغییراتی نبودند بلکه هر روز شرایط را سخت تر از گذشته بر خود دیدند.

 

 

اکنون پرسش اینجاست چرا در حالی که حدود ۹۰ درصد از مدیران عامل شرکت های توزیع برق استان های کشور تغییر کرده اند، مدیرعامل و معاونین شرکت توزیع استان بوشهر همچنان باید از دولت گذشته باشند؟

 

در حالی که قرار بود پس از پیک مصرف تابستان گذشته مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر تغییر کرده و مدیرعامل و معاونینِ همفکر و هم جریان آیت الله رییسی مدیریت این شرکت را برعهده بگیرند به چه دلیل همچنان قدرت در دست مدیران و معاونین همفکر با دولت روحانی است؟

 

حدود دو تا سه ماه دیگر بازهم شاهد گرما در بوشهر خواهیم بود و اگر در این مدت تغییرات در شرکت توزیع انجام نشود ممکن است بازهم به بهانه پیک مصرف شاهد حضور همفکران دولت روحانی به مدت یک سال دیگر در دولت آیت الله رییسی باشیم.

 

موضوعی که شدیداً موجب تعجب و شگفتی خواهد بود زیرا در چند سال اخیر سابقه نداشته که با تغییر دولت ها مدیران آن ها همچنان در دولت بعدی بر مسند قدرت بمانند و برای نیروهای همفکر و هم جریان دولت مستقر تصمیم گیری کرده و آنان را در تنگنا قرار بدهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمدی دوشنبه , 24 بهمن 1401 - 7:16

در فنی و حرفه ای استان بوشهر و تمامی واحدهای ان هم وضغ همین است.جنانکه میگویند این دولت کسی را ندارد وگرنه همان اول ما را تغییر میدادند.لعنت خذا بر قوم ظالمین

..... دوشنبه , 24 بهمن 1401 - 18:33

سرچ کردم یه سایت از بوشهر پیدا کردم که فقط بگم خوش غیرتای بوشهری کجای مجلس نشستن که به ناموس محجبه مومنه توهین بشه فیلمش پخش بشه اونا صداشون درنیومده یه وقت النگوهاتون نشکنه لوتی های بوشهری کلاتونو بزارید بالاتر خوش غیرتا

آخرین اخبار

ایران و جهان