کد خبر : 9472
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۷
-

معاون استاندار بوشهر عنوان کرد؛

فعال شدن خانه احزاب در استان بوشهر

فعال شدن خانه احزاب در استان بوشهر
بوشهرنیوز: معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار بوشهر گفت: احزاب به عنوان نهادهای واسط میان مسئولان و مردم می‌توانند مشکلات و معضلات را به مسئولان منتقل کنند که در همین ارتباط فعال کردن دوباره خانه احزاب از جمله مهمترین اولویت‌های این معاونت است.؛

به گزارش بوشهرنیوز، اکبر پورات اظهار کرد: در راستای نشست با احزاب و گروه سیاسی در استان از پاییز سال گذشته تاکنون ۱۰ نشست با احزاب مختلف برگزار و نشست هم اندیشی با آنان به صورت جدی دنبال شده است

 

وی افزود: در زمان حاضر ادبیات و وحدت مشترکی بین تمام مسئولان استان بوشهر پیرامون حمایت از جوانان شکل گرفته است.

 

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: در همین ارتباط جلسه‌های متعددی با استفاده از خدمات و پیشنهادات جوانان به صورت منظم در دست انجام و نشست‌های مختلفی با جوانان و بانوان برگزار می‌شود.

 

پورات ادامه داد: بخش مهم و رویکرد مدیریتی استان بوشهر اتکا به توان جوانان و انتصاب آنان در سمت‌های مختلف است که خروجی بسیار خوب و موجب امیدبخشی در جوانان شده است.

 

وی در گفتگو با ایرنا  اضافه کرد: اتکا به توان جوانان بعنوان یک رویکرد مدیریتی در استان توانسته در روند مشارکت آنها در مناسبات سیاسی تاثیرگذار باشد.

 

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: برای پاسخگویی به افکار عمومی، جهاد تبیین و شنیدن صدای مردم، حضور همه مسئولان استان در سامانه‌های پاسخگویی تعریف شده و براین اساس همه مدیران ملزم به اجرای ملاقات‌های مردمی در روزهای سه‌شنبه هر هفته و برپایی میز خدمت در نماز جمعه شهرستان‌ها و بخش‌ها به صورت مستمر هستند.

 

پورات برنامه یکشنبه‌های پاسخگوی برای حضور مسئولان استان در جمع اصحاب رسانه را از دیگر برنامه‌های استان ذکر کرد که از مهرماه سال گذشته آغاز و همچنان تداوم دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان