کد خبر : 9489
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
-

استاندار بوشهر:؛

برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت برای اولین بار در بوشهر

برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت برای اولین بار در بوشهر
بوشهرنیوز: استاندار بوشهر گفت: برای نخستین بار آزمون استخدامی وزارت نفت برای جذب نیروهای جوان و متخصص در صنایع پارس جنوبی در استان بوشهر برگزار می‌شود.؛

به گزارش بوشهرنیوز، احمد محمدی‌زاده در نشست با مدیران استان بوشهر با تبریک میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و گرامیداشت روز دختر به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری پرداخت و اظهار داشت: دشمنان برای مشارکت حداقلی از هم اکنون برنامه‌های خود را اجرایی کرده‌اند و باید از همه ظرفیت‌ها برای مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند استفاده شود.

 

وی با تأکید بر فراهم شدن افزایش رضایت‌مندی مردم در ارائه خدمات و تحقق مطالبات آنان گفت: با تخصیص اعتبارات عمرانی باید زمینه تسریع در تکمیل پروژه‌ها و افتتاح آنها فراهم شود.

 

استاندار بوشهر تسریع در طرح‌های نهضت ملی مسکن و واگذاری زمین به جامعه هدف را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: استان بوشهر در اجرا طرح نهضت ملی مسکن در کشور رتبه پنجم کسب کرد که باید با فعال‌تر شدن طرح‌های ساخت مسکن رتبه استان بوشهر و رضایتمندی مردم افزایش یابد.

 

محمدی‌زاده به طرح‌های اشتغال‌زایی پرداخت و با قدردانی از دست‌اندرکاران این حوزه خاطر نشان کرد: در سال ۱۴۰۱ با انجام طرح‌های مختلف، استان بوشهر در عرصه کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغال‌زایی رتبه سوم کشوری کسب کرد.

 

وی با اشاره به فراهم شدن اشتغال جوانان در طرح‌های وزارت نفت گفت: برای نخستین بار آزمون استخدامی وزارت نفت برای جذب نیروهای جوان و متخصص در صنایع پارس جنوبی در استان بوشهر برگزار می‌شود و ۱۰۰ درصد سهمیه استخدامی این طرح، به نیروهای بومی استان بوشهر اختصاص دارد.

 

 

استاندار بوشهر با بیان اینکه یک هزار نفر مهندس جذب پالایشگاه‌های گاز می‌شوند تصریح کرد: در این راستا استخدام نزدیک به ۴۰۰ نفر در آموزش و پرورش، ۱۰۰ نفر در دستگاه‌های دولتی و ۱۶۰ نفر در شرکت‌های پیمانکاری نیروگاه اتمی بوشهر در بهبود وضعیت اشتغال مؤثر است.

 

محمدی‌زاده مهار تورم و رشد تولید را یکی از محورهای اصلی امسال دانست و بیان کرد: با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه‌ها برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در طرح‌های مختلف برای اجرایی شدن این طرح‌ها باید همه بسیج شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان