کد خبر : 9511
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶
-

در نشست با خبرنگاران عنوان شد؛

آخرین وضعیتِ راه آهن بوشهر- شیراز از زبان معاون استاندار بوشهر

آخرین وضعیتِ راه آهن بوشهر- شیراز از زبان معاون استاندار بوشهر
بوشهرنیوز: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: پروژه راه آهن بوشهر - شیراز پیشرفت فیزیکی نسبت به قبل نداشته است اما با اجرایی شدن تهاتر نفت، روند پروژه شتاب خوبی خواهد گرفت.؛

به گزارش بوشهرنیوز، محمدهادی رستمیان اخیرا اظهار کرد: پروژه راه‌آهن بوشهر- شیراز نه فقط برای بوشهر که برای کل کشور و به ویژه مرکز نشینان مهم است. بودجه عمرانی استان محدود و کمتر از هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است اما این پروژه بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد. تامین منابع پروژه راه‌آهن بوشهر با شیوه‌های معمول ممکن نیست از این رو تهاتر نفت پیشنهاد شده است.

 

وی از روند اجرایی پروژه راه آهن بوشهر – شیراز طول راه آهن بوشهر به شیراز را ۴۳۷ کیلومتر دانست و اضافه کرد: ۱۲۵ کیلومتر این پروژه در استان بوشهر و مابقی در استان فارس قرار دارد. اکنون پیمانکار مشغول انجام یک قطعه ۲۵ کیلومتری که بسیار سخت، در کوه‌های بلند، چند دهانه‌ای و تونل‌دار است.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر تصریح کرد: پروژه راه آهن بوشهر – شیراز پیشرفت فیزیکی نسبت به قبل نداشته است اما این پروژه از مصوبات سفر رئیس جمهور و مجوز تهاتر نفت برای اجرای آن گرفته شده است. تهاتر نفت همکاری وزارت نفت و وزارت راه و شهرسازی را می‌طلبد و با اجرایی شدن آن روند پروژه شتاب خوبی خواهد گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان