کد خبر : 9515
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰:۳۴
-

آقای استاندار! مراقب برخی دستگاه ها باشید؛

هجمه های هماهنگِ مسببین وضع موجود علیه جوانان انقلابی و پایِ کار استان بوشهر

هجمه های هماهنگِ مسببین وضع موجود علیه جوانان انقلابی و پایِ کار استان بوشهر
بوشهرنیوز: البته پشت پرده و خطِ چنین تخریب هایی کاملا روشن و مشخص بوده و از مدت ها قبل نیز به کرات هشدارهایی در مورد آن به مدیران ارشد استان در رسانه های انقلابی به ویژه بوشهرنیوز داده شده است.؛

بوشهرنیوز اخیرا یکی از رسانه های تدبیر و امیدی که از قضا مسئولین آن در دولت تدبیر و امید پست داشته و یکی از مسببان وضع موجود محسوب می شود در اقدامی عجیب و هدفدار یکی از جوانان انقلابی و خوش آتیه استان بوشهر را هدف هجمه های خود قرار داده است.

 

البته پشت پرده و خطِ چنین تخریب هایی کاملا روشن و مشخص بوده و از مدت ها قبل نیز به کرات هشدارهایی در مورد آن به مدیران ارشد استان در رسانه های انقلابی به ویژه بوشهرنیوز داده شده است که اکنون مجال بحث نیست.

 

مدتی قبل یکی از مدیران انقلابی، جوان و از فعالین ستاد آیت الله رییسی در استان بوشهر به سمت مدیر برق یکی از شهرستان های استان منصوب شد.

 

وی که پیشتر مدیر برق یکی از بخش های استان بوشهر بوده و عملکردش در این بخش بسیار مثبت و مورد تایید بسیاری از مسئولین و مردم می باشد به عنوان مدیر برق یکی از شهرستان های استان منصوب شد تا این جوان خوش آتیه بتواند در محل جدید خدمتش، خدماتی را به مردم ارایه دهد.

 

ظاهرا این انتصاب به مذاق برخی خوش نیامد و بعضی هم در درون شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر و برخی هم در خارج از این شرکت به صورت هدفدار و هماهنگ هجمه هایی علیه این جوان انقلابی آغاز کردند.

 

مخالفین نیروهای انقلابی از همان ابتدا شمشیر از رو بسته و سعی کردند جلوی این انتصاب را بگیرند. اگرچه آنان موفق به جلوگیری از این انتصاب نشدند اما در همان ابتدای کار فعالیت هایی را آغاز کردند که برخی از مسئولین ارشد استان نسبت به اقدام آنان آگاهی کامل داشته و فعلا نیازی به طرح آن در بوشهرنیوز نیست.

 

از حاشیه های روز معارفه که بگذریم اخیرا یکی از رسانه های استان بوشهر در حالی شروع به تخریب این مدیر انقلابی کرده که در مدت هشت سال صدارت حسن روحانی، یکی از مسئولین این رسانه با قرار گرفتن در معاونت یکی از مراکز مهم اقتصادی استان از خوان گسترده دولت تدبیر و امید ارتزاق کرده و حتی کوچکترین انتقادی هم از وضعیتی که آن دولت برای مردم استان و کشور به وجود آورده بود، صورت نمی داد.

 

اینبار اما ظاهرا انتصاب یک جوان انقلابی و پای کار آنچنان به برخی نیروهای سیاسی و مخالف دولت سیزدهم فشار وارد کرده که هنوز امضای حکم وی خشک نشده آسمان و ریسمان به هم بافته و با انتشار بیانیه های بدون بررسی سعی در تخریب این جوان خوش آتیه دارند.

 

به نظر می رسد استاندار بوشهر همچنانکه تاکنون بارها رسانه های انقلابی به ویژه بوشهرنیوز نسبت به برخی رفتارها و حرکات در درون برخی دستگاه های اجرایی استان هشدار داده اند، می بایست عنایت بیشتری به حاشیه های این دستگاه ها داشته و به این نکته مهم عنایت داشته باشد که هر چقدر به زمان انتخابات مجلس دوازدهم نزدیک تر می شویم نیروهای دوم خردادی و تدبیر و امیدی ها هم در درون ادارات و هم در رسانه ها و فضاهای مجازی به صورت هماهنگ به تخریب نیروهای انقلابی به ویژه حامیان دولت سیزدهم روی آورده تا بدین طریق بتوانند به اصطلاح از آب گل آلود ماهی گرفته و نتایج موردنظرِ خود را کسب کنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان