کد خبر : 9562
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۱۶
-

آقای استاندار! حواستان به مدیرانِ نفوذی از دولت قبل باشد؛

دستگاه هایی که از نام “ستاد” سوء استفاده می کنند

دستگاه هایی که از نام “ستاد” سوء استفاده می کنند
بوشهرنیوز: استفاده از نام "ستاد" در انتصابات توسط برخی مدیران و مسئولین دولت روحانی قطعا در راستای تخریب وجهه دولت آیت الله رییسی بوده و به نظر سیاسی است.؛

به گزارش بوشهرنیوز، اخیرا یکی از دستگاه های اجرایی استان بوشهر با سوء استفاده از نام “ستاد” و گاها استانداری بوشهر در حال عزل و نصب هایی است که موجب ناراحتی بسیاری از پرسنلش شده است.

 

چند تن از کارکنان این دستگاه اجرایی اخیرا طی تماس با خبرنگار بوشهرنیوز اعلام کردند مدتی است مسئولین این اداره در جابجایی ها یا عزل و نصب های معاونین یا مدیر ادارات شهرستان ها به ما اعلام می کنند که این دستورِ “ستاد” و استانداری بوشهر است.

 

مشخص نیست منظور این مسئولین از “ستاد”، ستاد انتخابات آیت الله رییسی در زمان انتخابات بوده یا “ستاد” دیگر اما مقصود هر چه که باشد هم موجب تخریب “ستاد” شده و هم استانداری بوشهر که شایسته است استانداری با بررسی موضوع نسبت به این مهم واکنش نشان داده و مدیران این مجموعه را نسبت به تبعات و عواقب این رفتار آگاه سازد.

 

البته مسئولین این دستگاه اجرایی از مدیر ارشد آن گرفته تا مدیران میانی اکثرا از دولت قبل و از مسببین وضع موجود بوده و از جمله دستگاه هایی است که گاها گفته می شود مدیر آن در لیست تغییرات قرار دارد اما تاکنون خبری از تغییر مدیر آن نشده است.

 

به هر حال هزینه کردن از “ستاد” برای انتصابات و دیگر کارها توسط مدیران و معاونین این دستگاه اجرایی رفتاری بسیار زشت و زننده بوده که به نظر می رسد مسئولین ارشد استان می بایست هر چه سریع تر منبع و منشا آن را شناسایی کرده و با آن مقابله کنند.

 

این نکته را هم نباید از نظر دور داشت که اگر منظور این مسئولین از “ُستاد”، ستاد انتخابات آیت الله رییسی در استان بوشهر باشد، بلافاصله پس از انتخابات هم توسط رییس جمهور و هم سایر مسئولین ستادهای سراسر کشور اعلام شده که کارکرد “ستادها” انتخاباتی بوده و آن ها هیچ دخالتی در انتصابات نداشته و نخواهند داشت.

 

البته نگاهی بر انتصابات انجام شده در کشور و استان ها هم نشان می دهد که بسیاری از افرادی که در ستادهای انتخاباتی رییس جمهور حضوری فعال داشتند اکنون دارای هیج پست مدیریتی نبوده و دخالتی هم در عزل و نصب ها ندارند.

 

بنابراین استفاده از نام “ستاد” در انتصابات توسط برخی مدیران و مسئولین دولت روحانی قطعا در راستای تخریب وجهه دولت آیت الله رییسی بوده و به نظر سیاسی است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان