کد خبر : 10622
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰:۳۴
-

پیام تسلیتِ مدیرعامل شرکت بین المللی توسعه ترابر ریلی ایرانیان به مناسبت شهادت رییس جمهور مردمی

پیام تسلیتِ مدیرعامل شرکت بین المللی توسعه ترابر ریلی ایرانیان به مناسبت شهادت رییس جمهور مردمی
بوشهرنیوز: مدیرعامل شرکت بین المللی توسعه ترابر ریلی ایرانیان با صدور پیامی شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی، خادم ملت ایران را تسلیت گفت.؛

به گزارش بوشهرنیوز، در پیام دکتر پویان جمشیدی آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت رییس جمهور خدوم، انقلابی و ولایتمدار جمهوری اسلامی ایران و همراهان گرانقدر وی که در حین خدمت به محرومین و مستضعفین بر اثر سقوط بالگرد روی داد، بسیار هولناک، تکان دهنده و ناراحت کننده است.

 

فقدان عالم و خادمی گرانقدر ضایعه ایست که جبرانِ آن بسی سخت است اما کشور پهناور اسلامیمان از زمان پیروزی انقلاب تاکنون امتحانات الهی متعددی را پشت سر گذاشته و به برکت وجودِ ولایت فقیه، کشتی انقلاب در تلاطم و طوفان های جهان معاصر، با قدرت، استوار و با صلابت پیش می رود.

 

آیت الله رییسی فقط یک رییس جمهور نبود. وی خادم ملت بود. روحانی خدمتگزار به اهل بیت(ع) و مردم بود. خادم الرضا(ع) بود و به آن افتخار می کرد.

 

خادم امام هشتم شیعیان جهان بود و خدمت و نوکریِ مردم را افتخارِ خود می دانست.

 

سرانجام نیز در راه خدمت به مردم جاودانه شد و اگرچه دلِ دوستداران و دلدادگانِ خود را به درد آورده و آزرده خاطر کرد اما آسوده خاطر و فراغ البال به دیار باقی و نزد مولا و مقتدای خود، علی ابن موسی الرضا(ع) شتافت.

 

بر روح و روان آن مرد بزرگ و همراهانش درود و رحمت می فرستیم و خداوند متعال را به وجود ولایت فقیه شاکریم و نیک می دانیم که تا سایه ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) بر سرِ کشور عزیزمان، ایران‌ اسلامی وجود دارد، این کشور از بزنگاه ها و برهه های سخت و دشوار به سلامت و صلابت عبور کرده و به مسیر خود مقتدرانه ادامه خواهد داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان