کد خبر : 10703
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲:۱۱
-

با نگاهی به سخنان انتخاباتی معاون اول دولت تدبیر و امید؛

ادعایِ عجیبِ جهانگیری/آقای جهانگیری! دوران تاریکِ شما را فراموش نکردیم

ادعایِ عجیبِ جهانگیری/آقای جهانگیری! دوران تاریکِ شما را فراموش نکردیم
بوشهرنیوز: جهانگیری در حالی می گوید از منازعه خسته است که دولت های یازدهم و دوازدهم بیشترین منازعات را با سایر نهادها داشته و کار به جایی رسیده بود که رییس این دولت ها به دلیل برخورد قوه قضاییه با برادرش به اتهام اختلاس اعلامِ جنگ کرده بود.؛

بوشهرنیوز- اسحاق جهانگیری در بیانیه انتخاباتی خود با بیان این که برای گشایشگری آمده ام گفت که اولویت اصلی ما معیشت مردم، توسعه متوازن، محیط زیست و مبارزه با فساد است.

 

جهانگیری که در دولت روحانی معاون اول رییس جمهور بوده است در حالی سخن از مبارزه با فساد به میان می آورد که فراموش کرده در بیخِ گوش دولت تدبیر و امید، برادر رییس جمهور و همچنین برادر معاون اول رییس جمهور به اتهام فساد مالی محاکمه و در نهایت محکوم و زندانی شدند.

 

معاون اول دولت یازدهم و دوازدهم در حالی معیشت مردم را دغدغه خود می داند که در دوران مدیریت روحانی و تیم مدیریتی اش در کشور، مردم هر روز می بایست در صف مرغ و روغن و دیگر مایحتاج زندگی باشند.

 

قطعا افکار عمومی سال پایانی دولت روحانی را به خاطر دارند که به دلیل نبودِ روغن خوراکی داخلی، مردم می بایست روغن خارجی را به چند برابر قیمت خریداری کنند.

 

جهانگیری در حالی می گوید از منازعه خسته است که دولت های یازدهم و دوازدهم بیشترین منازعات را با سایر نهادها داشته و کار به جایی رسیده بود که رییس این دولت ها به دلیل برخورد قوه قضاییه با برادرش به اتهام فساد مالی اعلامِ جنگ کرده بود.

 

به نظر می رسد اسحاق جهانگیری بیش از اندازه حافظه تاریخیِ مردم ایران را ضعیف پنداشته وگرنه با گذشتِ سه سال و اندی از پایان دولت دوازدهم به نظر نمی رسد مردم، آن روزهای سخت و تاریک را فراموش کرده باشند.

 

بهتر بود جهانگیری پیش از بیان چنین اظهارات عجیبی با خود می اندیشید رییس دولت دوازدهم در مواجهه با مردم خشمگین از گران شدن بنزین، چگونه با تمسخر پاسخ داد و همین موضوع موجب شد کشور تا چند ماه وارد بحران و گرفتاری شود.

 

قطعا به عملکرد دولت سیزدهم هم نقدهایی وارد است اما نحوه برخورد رییس جمهور شهید، آیت الله سید ابراهیم رییسی با مشکلات را به هیچ عنوان نمی توان با رفتارهای زشت و گاها زننده رییس جمهور دولت یازدهم و دوازدهم مقایسه کرد، بنابراین بهتر است امثال جهانگیری در موضع گیری های خود دقت نظر بیشتری به خرج داده و عنایت داشته باشد که مردم بهترین قاضی و قضاوت کننده هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان