کد خبر : 10711
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۸
-

رسانه های اصلاح طلب و هجمه به شهردار تهران؛

وحشتِ حامیانِ نامزد پوششی از رویارویی با زاکانی

وحشتِ حامیانِ نامزد پوششی از رویارویی با زاکانی
بوشهرنیوز: زبان گویا و انتقادات تند و تیز زاکانی از هم اکنون حامیان اصلاح طلبان و همچنین مدافعین دولت روحانی را نگران کرده که هنوز تاییدصلاحیت ها انجام نشده، اینگونه زاکانی را آماج حملات خود قرار می دهند.؛

بوشهرنیوز- وبسایت اصلاح طلبِ عصر ایران به قلم مصطفی داننده مطلبی منتشر کرده و با نام بردن از علیرضا زاکانی و سعید جلیلی به عنوان نامزدهای پوششیِ انتخابات ریاست جمهوری، شهردار تهران را به باد انتقاد گرفته است.

 

این وبسایت در حالی از زاکانی با عنوان نامزد پوششی نام برده که ظاهرا فراموش کرده در انتخابات سال ۹۶ نیز اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور وقت به عنوان کاندیدای پوششی وارد کارزار انتخابات شده بود.

 

این رسانه زاکانی را به دلیل فعالیت یک ماهه در زمان تبلیغات ریاست جمهوری مورد شماتت قرار داده و ادعا می کند که کاندیداتوری شهردار تهران موجب می شود کارهای  پایتخت یک ماه به حال خود رها شده و سپس به مردم پشت می کند اما باید از نویسنده این مطلب پرسید با توجه به جایگاه جهانگیری در دولت روحانی به عنوان معاون اول رییس جمهور، چرا در سال ۹۶ چنین انتقاداتی از آقای معاون اول صورت نگرفت؟

 

آیا زیانی که معاون اول رییس جمهور جهت حضور در میتینگ ها و تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری به کشور تحمیل می کند بیشتر است یا شهردار تهران؟

 

به نظر می رسد دغدغه منتقدین زاکانی از حضور وی در صحنه انتخابات، رهاشدن کارهای شهرداری نیست زیرا اگر به تاریخچه انتخابات نگاهی بیندازیم مشاهده می شود که هم جناح های این نویسنده و حتی رییس دولت نهم هم در دوران مسئولیت خود در شهرداری یا دیگر مسئولیت های حساس نامزد انتخابات شده و به فعالیت انتخاباتی خود پرداخته اند.

 

باید گفت هنوز پس از گذشت سه سال از نقش پررنگ زاکانی در حمایت قاطع از آیت الله رییسی و شکست اصلاح طلبان و تدبیر و امیدی ها، کینه این جریان سیاسی از شهردار تهران برطرف نشده و به همین دلیل از هم اکنون کمر به تخریب وی بسته اند.

 

قطعا زبان گویا و انتقادات تند و تیز زاکانی از هم اکنون حامیان اصلاح طلبان و همچنین مدافعین دولت روحانی را نگران کرده که هنوز تاییدصلاحیت ها انجام نشده، اینگونه زاکانی را آماج حملات خود قرار می دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان