کد خبر : 10734
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۹
-

19 روز تا انتخابات؛

خبرهای داغ از کاندیداها

خبرهای داغ از کاندیداها
بوشهرنیوز : مدیرعامل اسبق پرسپولیس بود که با اشاره به انصراف خود از حضور در انتخابات، گفت: در این زمینه جلسه‌ای با محسن رضایی داشتیم و در آن جلسه تصمیم بر این شد که برای وحدت حداکثری جریان انقلاب و پرهیز از تعدد کاندیدا، از ادامه حضور در رقابت‌­های انتخاباتی انصراف دهم.  ؛

به گزارش بوشهر نیوز، در پی طرح برخی مطالب در فضای مجازی درباره کناره گیری محمد شریعتمداری از رقابت‌های انتخاباتی، رئیس ستاد انتخاباتی وی با ابراز تعجب از محتوای منتشر شده، کناره‌گیری شریعتمداری را تکذیب کرد و گفت: این موضوع  دروغ و بی پایه و اساس است.

در همین ارتباط رییس ستاد کاندیدای اصلاح‌طلب نیز تاکید کرد که شریعتمداری به نفع هیچ کدام از نامزدها کناره گیری نکرده است.

 

* محمود صادقی هم با انتشار توئیتی به خبر انصرافش از انتخابات واکنش نشان داد و تاکید کرد: مطالبی که درباره انصرف بعضی از نامزدهای معرفی شده به جبهه اصلاحات ایران به نفع بعضی دیگر در حال انتشار است،‌ بی اساس است.

 کاندیدا های انصرافی

* داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه دولت سیزدهم با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس، از داوطلبی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری انصراف داد.

وی در توییتی دیگر نیز نوشت: فقط یک نفر در انتها باقی خواهد ماند رئیس سازمان برنامه و بودجه، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: از بین ۵ کاندیدای عضو دولت در رقابت نهایی فقط یک نفر حضور خواهد داشت.

 

* از دیگر داوطلبان انتخابات ریاست جمهور چهاردهم که انصراف داد، محمد رویانیان مدیرعامل اسبق پرسپولیس بود که با اشاره به انصراف خود از حضور در انتخابات، گفت: در این زمینه جلسه‌ای با محسن رضایی داشتیم و در آن جلسه تصمیم بر این شد که برای وحدت حداکثری جریان انقلاب و پرهیز از تعدد کاندیدا، از ادامه حضور در رقابت‌­های انتخاباتی انصراف دهم.  

محمد رویانیان گفته است: در زمینه حضور در انتخابات، جلسه‌ای با آقای محسن رضایی داشتیم و در آن جلسه تصمیم بر این شد که به جهت وحدت حداکثری جریان انقلاب و پرهیز از تعدد کاندیدا، اینجانب از ادامه حضور در رقابت‌­های انتخاباتی انصراف بدهم.

 

*‌ درنهایت داود منظور و محمد رویانیان با انصراف از داوطلبی کاندیداتوری انتخابات ریاست‌ جمهوری به سازوکار «اجماع نیروهای انقلاب» پیوستند.

 

* محمود احمدی‌نژاد در جریان فعالیت های انتخاباتی خود بازار تهران و در جمع مردم حضور یافت و مدعی شد که به زودی همه چیز به تنظیم خودش برمی‌گرده!

* عباس آخوندی از دیگر داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری با انتشار مطلبی کنایه آمیز با عنوان «پیش به سوی شکل‌دهی دولت ملی مدرن »در کانال تلگرامی خود نوشته است که بر خلاف روح قانون اساسی نهادهای مذکور در آن را به دولت‌های مستقل تبدیل کرده‌اند. حال آن‌که دولت در ایران یگانه است. رهبری در راس، رئیس جمهور به عنوان مجری قانون اساسی با همکاری دو قوه‌ی دیگر، دولت ملی ایران را شکل می‌دهند.

وی همچنین با ابراز اطمینان از اینکه همگی ( نامزدهای اختصاصی جبهه اصلاحات) واجد صلاحیت مصرح در قانون اساسی هستیم، گفته است: امید دارم که هر یک از اعضای شورای نگهبان در صورت دریافت هرگونه ابهام، مستقیم با ما تماس بگیرد و بر اساس ظن و گمان اقدام نکند.

 

* علیرضا زاکانی با انتشار مطلبی ضمن تاکید براینکه در ‎دولت من، نخواهیم گذاشت که پارتی بازی در دولت نفوذ بکند، نوشت: ان شاءالله در ‎دولت خدمت نخواهیم گذاشت که فساد و رشوه و پارتی بازی و اسراف و تجمّل و خرجهای زیادی در دولت نفوذ بکند.

 

 به نوشته ایسنا ، علی لاریجانی با اعلام اینکه احساس نیاز دیدم ارتباط گسترده تری با مردم داشته باشم، شماره ای را که به گفته وی در اکثر پیام رسان ها فعال است در اختیار مردم قرار داده تا بتواند پاسخ گوی سوالات باشد.

 

 

 

 

 

 

 

ت️صویری هم از جلسه هم اندیشی ستاد مرکزی علی لاریجانی با برخی از نمایندگان ادوار مجلس با حضور رحمانی فضلی منتشر شد که حاشیه ساز شده است

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان