کد خبر : 10911
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ - ۲:۵۵
-

از شعار تا عمل؛

ریاست ستاد انتخاباتی جلیلی در دست پیمانکار متمول دشتستانی!

ریاست ستاد انتخاباتی جلیلی در دست پیمانکار متمول دشتستانی!
بوشهرنیوز: آیا انتصاب یک پیمانکار ثروتمند به عنوان شناسنامه ستاد جلیلی در شهرستان دشتستان زیرسئوال بردن ساده زیستی این نامزد انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم نیست؟؛

به گزارش بوشهرنیوز، رییس ستاد جلیلی در شهرستان دشتستان به یک پیمانکار سپرده شد.

 

در حالی که جامعه سعید جلیلی را به ساده زیستی می شناسد اما ستاد مرکزی این نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری چهاردهم در استان بوشهر، شخصی را برای ریاست ستاد وی در شهرستان دشتستان معرفی کرد که با شعارها و رفتارهای جلیلی فرسنگ ها فاصله دارد.

 

در حال حاضر ریاست ستاد دکتر جلیلی در شهرستان دشتستان به شخصی واگذار شده است که ساختمان سازی داشته و از پیمانکاران شهر برازجان به شمار می آید.

 

انتصاب این شخص برای ریاست ستاد جلیلی در بزرگ ترین شهرستان استان بوشهر دو دلیل می تواند داشته باشد.

 

اول این که انتصاب کنندگان این شخص ناآگاهانه دست به چنین انتصابی زدند که با توجه به سوابق سیاسی افراد حاضر در ستاد مرکزی، این فرضیه عجیب و تاسف بار است.

 

دوم این که آگاهانه این انتصاب را انجام داده اند که باید پرسید به چه دلیل علی رغم وجود شخصیت های سیاسی متناسب با رفتار و کردار جلیلی در شهرستان دشتستان. یک پیمانکار غیرسیاسی می بایست به عنوان رییس ستاد این نامزد انتخاباتی در این شهرستان منصوب شود؟

 

در حالی که جلیلی با پایین ترین مدل های خودروهای ایرانی تردد کرده و به اذعان دوست و دشمن ساده زیستی را سرلوحه زندگی خود قرار داده است اما چگونه می توان یک پیمانکار متمول و یک شخص ثروتمند را مسئول ستاد وی در بزرگ ترین شهرستان استان بوشهر کرد؟

 

این کج سلیقگی در حالیست که دشتستان دارای نیروهای سیاسی کارآمد، انقلابی و با تحصیلات بالا بوده که هر کدام از آن ها با پتانسیل هایی که دارند به راحتی می توانند ستادهای کشوری نامزدها را مدیریت کنند.

 

آیا انتصاب یک پیمانکار ثروتمند به عنوان شناسنامه ستاد جلیلی در شهرستان دشتستان زیرسئوال بردن ساده زیستی این نامزد انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم نیست؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان