کد خبر : 10915
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸
-

تبرکی اعلام کرد؛

برای حضورِ کارشناسانِ حامیِ دکتر قالیباف در مناظرات، هماهنگی آنان با ستاد مرکزی الزامی است

برای حضورِ کارشناسانِ حامیِ دکتر قالیباف در مناظرات، هماهنگی آنان با ستاد مرکزی الزامی است
بوشهرنیوز: ستاد مرکزی دکتر قالیباف در استان بوشهر، حضور کارشناسانِ حامیِ این نامزد انتخاباتی در مناظرات با حامیان دیگر نامزدها را به هماهنگی آنان با ستاد مرکزی منوط کرد.؛
  1. به گزارش بوشهرنیوز، رییس ستاد مرکزی انتخاباتی محمدباقر قالیباف در استان بوشهر گفت: هر گونه مناظره و نشست های مشترک از ستادهای دکتر قالیباف با نمایندگان دیگر نامزدها در استان بوشهر می بایست باهماهنگی  ستاد مرکزی انجام شود.

 

عباس تبرکی با درخواست از مردم برای حضور در صحنه و برگزاری انتخاباتی باشکوه اظهار داشت: سیاست نامزدهای جبهه انقلاب پرهیز از بداخلاقی و برجسته سازی و اطلاع رسانی نقاط قوت نامزد مورد حمایت خود است، بنابراین تخریب، تهمت و افترا در ستادهای زیرمجموعه به ویژه در استان بوشهر هیچ جایگاهی ندارد.

 

وی با بیان این که حامیان هر یک از نامزدها در فضایی آزاد و رقابتی به معرفی نامزد موردعلاقه خود می پردازند، افزود: در این بین ممکن است مناظراتی در برخی از ستادها برگزار شود که از همینجا اعلام می کنیم هر کارشناسی که بخواهد به طور رسمی در مناظره ها حضور یافته و از دکتر قالیباف حمایت کند می بایست با ستاد مرکزی هماهنگی های لازم را انجام دهد.

 

وی اجرای چنین روشی را در راستای تنش زدایی عنوان کرد و گفت: در صورت عدم اطلاع رسانی به ستاد مرکزی دکتر قالیباف برای حضور در مناظرات، چنانچه سخنان نامربوط یا نادرستی رد و بدل شود، موضع رسمی ستادهای این نامزد انتخاباتی نبوده و عواقب آن برعهده مناظره کنندگان خواهد بود.

 

تبرکی در پایان با تاکید بر رعایت اخلاق اسلامی، از ستاهادی تمامی نامزدها در استان بوشهر خواست زمینه برگزاری انتخابات سالم و رقابتی در استان را فراهم کنند.

 

*کمیته فضای مجازی ستاد دکتر محمدباقر قالیباف در استان بوشهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان