کد خبر : 10919
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ - ۲:۳۰
-

تبرکی در بین‌حامیان قالیباف عنوان کرد؛

قالیباف در نظریه پردازی و اجرا متبحر است/اداره کشور برای کسی که ۱۲ سال تهران را مدیریت کرده، آسان است

قالیباف در نظریه پردازی و اجرا متبحر است/اداره کشور برای کسی که ۱۲ سال تهران را مدیریت کرده، آسان است
بوشهرنیوز: رییس ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر محمدباقر قالیباف در استان بوشهر گفت: کسی که ۱۲ سال به صورت مستمر تهران را اداره کرده یعنی یک کشور را اداره کرده است.؛

به گزارش بوشهرنیوز، عباس تبرکی افزود: در شخصیت دکتر قالیباف توانمندی و نقاط قوت فراوانی وجود دارد.

 

وی در جمع هواداران محمدباقر قالیباف در ستاد مرکزی این نامزد در بوشهر اظهار داشت: هر کسی در انتخابات رقبای خود را تخریب کند نشان می دهد که چیزی برای ارائه ندارد.

وی افزود: به عنوان کارشناسی که ۳۶ سال در حوزه اجرا کار کرده ام عرض می کنم که هیچ کدام از نامزدها نه سابقه اجرایی دکتر قالیباف را دارند و نه در حوزه مدیریت دارای چنین سوابقی هستند.

 

تبرکی با بیان این که در حوزه اجرا کسی موفق است که هم نظریه پرداز و هم اجرایی باشد، ابراز داشت: دکتر قالیباف در هر دو زمینه یعنی نظریه پردازی و اجرایی دارای تبحر است.

رییس ستاد مرکزی انتخاباتی قالیباف در استان بوشهر با بیان این که تنها کسی که می تواند این کشور را اداره کرده و به خوبی ایفای نقش کند دکتر قالیباف است، اظهار داشت: در شرایط حساس کنونی تک تک ما در برابر جامعه مسئولیت داریم که نظرِ افراد را برای کسی که شایسته است، جلب کنیم.

 

تبرکی با اشاره به شاخصه هایی که رهبر معظم انقلاب برای رییس جمهور اعلام کردند، افزود: با بررسی شاخصه هایی که مقام معظم رهبری معرفی کردند مشاهده می شود این شاخصه ها در شخص دکتر قالیباف وجود دارد.

وی به مدیریت ۱۲ ساله قالیباف در کلانشهر تهران اشاره کرد و افزود: کسی که ۱۲ سال به صورت مستمر تهران را اداره کرده یعنی یک کشور را اداره کرده است.

 

وی ادامه داد: برای کسی که در تهران خدمات زیرساختی مهمی را اجرا و این کلانشهر را متحول کرده است قطعا اداره کشور آسان است.

تبرکی برخورداری از سوابق اجرایی را در ریاست جمهوری بسیار مهم دانست و گفت: در دوره های گذشته افرادِ بدون سابقه اجرایی در مسندهای مختلف وجود داشتند که موفق نبودند.

وی با بیان این که دکتر قالیباف در انتخابات گذشته در کنار شهید خدمت، شهید رییسی بود، افزود: بلند کردن دست دکتر قالیباف توسط شهید رییسی یعنی تنها کسی که می تواند راه این شهید بزرگوار را ادامه دهد، دکتر قالیباف است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان