کد خبر : 10932
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰
-

نماینده سابق بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس: ؛

قالیباف نخبه است

قالیباف نخبه است
بوشهرنیوز: نماینده ادوار بوشهر، گناوه و دیلم مجلس شورای اسلامی قالیباف را نخبه دانست و گفت: شخصی که در تمام این دوران تحصیلاتش ترک نشده، خلبان باشد، کتابش رفرنس دانشگاه ها بوده و مرجع باشد و همزمان کارها را به جلو ببرد، قطعا یک نخبه است؛

به گزارش بوشهرنیوز، عبدالکریم جمیری با بیانِ تسلیتِ شهادت آیت الله رییسی و همراهان وی در سانحه سقوط بالگرد اظهار داشت: از دست دادن شهید رییسی، وزیر خارجه و سایر همراهانشان حقیقتا یک ضایعه بسیار بزرگ برای کشور، مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

 

وی در جمع هواداران قالبباف در بوشهر، شهید رییسی را شخصیتی مغتنم، خستگی ناپذیر و نعمتی بزرگ دانست و گفت: این شهید بزرگوار رییس جمهوری در تراز انقلاب اسلامی بود که از ما گرفته شد.

 

جمیری با بیان این که مردم مانند همیشه از این‌ حادثه تلخ حماسه آفریدند، ابراز داشت: این تهدید جدی که می توانست برای هر کشوری مخاطره آمیز باشد ولی با حضور حماسی مردم به فرصتی دوباره برای تداوم راه شهدای خدمت در اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی تبدیل شد.

نماینده سابق بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس با بیان‌ این که حماسه حضور مردم در تشییع شهدای خدمت پیامی جدی داشت، افزود: امروز مردم اراده کرده اند که حماسه دوم شکل گرفته تا آن ضایعه بزرگ جبران شود.

 

جمیری با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد شهید رییسی اظهار داشت: بیانات مقام معظم رهبری مسیری را به ما نشان داد که نشان می دهد شخصیت شهید رییسی برای کشورمان مفید و موثر بود و توانست تراز نظام را در این حوزه تعالی ببخشد.

 

وی با بیان این که شهید رییسی شعارهای انقلاب را احیا کرد، ابراز داشت: آن شهید بزرگوار در مجامع بین المللی قرآن را بر سر دست گرفت و از طرفی تصویر شهید عزیزمان، شهید سلیمانی را بلند کرد و در هر محفلی از اسلام و نظام اسلامی دفاع می کرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس یازدهم با بیان این که رویکرد شهید رییسی خدمتگزاری به مردم بود، ابراز داشت: شهیدِ جمهور برای خدمت به مردم روز و شب نمی شناخت و هر کجا محرومیت بیشتری بود حضور پررنگ تری داشت تا بتواند در مسیر رفع محرومیت ها حرکت کند.

 

وی با بیان این که امروز ما در حماسه دوم اراده کردیم که ضایعه فقدان شهید رییسی را جبران کنیم، گفت: باید راه شهید رییسی را با شخصیت دیگری ادامه بدهیم که دارای همان ویژگی ها باشد.

 

جمیری با بیان این که امروز نگاه ها در مجامع بین المللی به ایران تغییر کرده است، افزود: در ۴۵ سالگی نظام مقدس جمهوری اسلامی جایی نیست که مردم ما به عقب برگردند و ناکارآمدی ها و وابستگی های دهه های ۷۰ و ۹۰ را دوباره تجربه کنند.

 

وی با اشاره به رفتار برخی نامزدها در مناظرات، گفت: بعضی از نامزدها درمورد نگاه خود به حل مسائل اقتصادی می گویند کارشناس نیستم اما همین ها مانند دوره های قبل اگر نتیجه نگرفته اند می گویند شما نمی گذارید ما مشکلات مردم را حل کنیم.

جمیری با بیان این که باید مراقب بود، اظهار داشت: هر کدام از ما باید یک ستاد باشیم.

 

وی با بیان این که گوشی های دست شما هر کدام یک ستاد است، افزود: همچنانکه شهید رییسی برای خدمت به مردم شب و روز نمی شناخت، من و شما هم باید به طور شبانه روز تلاش کنیم.

 

وی با بیان این که ما آمده ایم تا فداکاری ها و خدمات شهید رییسی را تداوم ببخشیم، افزود: ما به دنبال ادامه این مسیر بسیار روشن و توام با سرافرازی هستیم.

 

نماینده ادوار بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کسی که می تواند در این مقطع از زمان این خسارت را جبران کند شخصیتی است که دارای همان سابقه، شایستگی ها، قدرت، عقلانیت، معنویت و روحیه مردمداری باشد.

جمیری در مورد خصوصیات محمدباقر قالیباف گفت: این سردار عزیز و همرزم شهید سلیمانی، از ابتدای جوانانی تا امروز به مردم خدمت کرده است و اکنون اراده کرده تا پرچمی که شهید رییسی آن را بلند کرده است به زمین نیفتد.

 

وی با بیان این که دکتر قالیباف از ۱۹- ۱۸ سالگی به عنوان فرمانده در جنگ و سپس در قرارگاه خاتم الانبیاء حضور داشته است، ابراز داشت: قالیباف در دوران خدمت خود پروژه های بزرگی را در هوافضای سپاه بنیان گذاری کرده و زیرساخت ها را توسعه داده است.

 

جمیری با بیان این که از خدمات دکتر قالیباف جهان اسلام و مستضعفین بهره می برند، گفت: در بخش نظامی نیز تاکنون مدیریتی که بتواند رکوردهای بالاتر از قالیباف را در خدمات ارائه دهد، ثبت نشده است.

 

وی به سوابق قالیباف در شهرداری تهران اشاره کرد و افزود: دکتر قالیباف در سه دوره شهرداری تهران را با دولت های غیرهمسو که وی را در جلسات هیات دولت شرکت نمی دادند، مدیریت کرده است.

 

این نماینده مجلس ادامه داد: قالیباف با نخبگی خود در تامین منابع مالی موفق عمل کرده و پروژه های بی نظیری را برای تهران به اجرا درآورده که وی را زمره هشت شهردار برتر دنیا قرار داده است.

وی با بیان این که کلانشهر تهران قبل و بعداز قالیباف با هم قابل مقایسه نیست، افزود: کسی که تهران با ۱۲ میلیون جمعیت را اداره کند به راحتی می تواند کشور را هم مدیریت نماید.

 

جمیری با بیان این که قالیباف به معنای واقعی یک نخبه است، گفت: فردی که در تمام این دوران تحصیلاتش ترک نشده، خلبان باشد، کتابش رفرنس دانشگاه ها بوده و مرجع باشد و همزمان کارها را به جلو ببرد، قطعا یک نخبه است.

 

وی به توانایی قالیباف در اداره مجلس یازدهم اشاره کرد و افزود: این مدیر توانمند نشان داد در هر مسیری که قرار بگیرد با استفاده از افراد کارآمد و هوشمند می تواند مدیریت صحیح داشته باشد.

 

جمیری به قدردانی رهبر معظم انقلاب از مجلس یازدهم و رییس آن اشاره کرد و ابراز داشت: رهبر انقلاب فرمودند این مجلس قوانینی راهبردی مصوب کرد که برای کشور بسیار مهم بود.

 

وی با اشاره به اشرافیت قالیباف بر قوانین و ارتباط وی با دستگاه ها و نهادهای مختلف گفت: اشرافیت به قوانین و اطلاعات بالادستی به عنوان رییس یکی از قوا و همچنین شناخت نمایندگان پیشین و فعلی مجلس می تواند در اداره کشور به وی کمک کند.

 

جمیری زیربنای مشکلات امروز کشور را مدیریت و ضعف های مدیریتی دانست و گفت: متاسفانه گاها مردم در فضایی سیاسی به دنبال گزینه هایی حرکت می کنند که آن گزینه به دلیل ناکارآمدی مشکلاتی در آینده برای کشور ایجاد می کند.

وی با بیان این که رای مردم تعیین کننده است، افزود: باید تلاش کنیم نیروی کارآمد انتخاب شود که بعدا مردم نگویند اسلام و نظام ناکارآمد است.

 

جمیری افزود: دولتی می خواهیم که هم جهت گیری و هم مدیریت صحیح داشته و کارآمد باشد.

 

وی سوابق درخشان قالیباف را مهم ترین کارنامه اش دانست و گفت: کسی که کارنامه دارد آبرو، سابقه و تجربه اش را به گرو می گذارد و اگر ۱۰۰ درصد مشکلات را حل نکند قطعا ۷۰ درصد آن ها را برطرف خواهد کرد.

جمیری با بیان این که تاکنون شش برنامه پنج ساله داشتیم که به طور میانگین ۳۰ درصد آن ها اجرایی شده است، مشکل حال حاضر کشور را در مدیریت و اجرای قانون دانست.

وی در پایان تصریح کرد: مشکلات کشور توسط دولت قوی و کارآمد حل می شود، بنابراین در انتخابات از نامزدی حمایت می کنیم که کارنامه بی نظیری داشته و بیشترین شباهت را به شهید رییسی داشته باشد تا بتواند با توان مضاعف در این مسیر حرکت کرده و مشکلات را حل کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان