کد خبر : 10946
تاریخ انتشار : جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴
-

سرپرست پتروشیمی بوشهر اولین رای را به صندوق شماره ۳۱ انداخت؛

عبادی: مشارکت در انتخابات، تضمین کننده امنیت است+عکس صف رای در پتروشیمی بوشهر

عبادی: مشارکت در انتخابات، تضمین کننده امنیت است+عکس صف رای در پتروشیمی بوشهر
بوشهرنیوز: عبداله عبادی با بیان اینکه مشارکت در انتخابات تضمین کننده امنیت ایران اسلامی است، افزو‌د: بدون تردید مشارکت حداکثری خنثی کننده دسیسه های بدخواهان است و بی شک اقتصاد ایران اسلامی، نوک پیکان دشمنی هاست.؛

به گزارش بوشهرنیوز، سرپرست پتروشیمی بوشهر پس از انداختن رای خود به صندوق شماره ۳۱ مستقر در این پتروشیمی گفت: مشارکت در انتخابات چهاردهم‌ ریاست جمهوری، وظیفه همگانی است و انشالله همه مردم به ویژه کارکنان این پتروشیمی مثل همیشه نشان خواهند داد پای انقلاب و آرمان های والای آن، هستند.

 

عبداله عبادی با بیان اینکه مشارکت در انتخابات تضمین کننده امنیت ایران اسلامی است، افزو‌د: بدون تردید مشارکت حداکثری خنثی کننده دسیسه های بدخواهان است و بی شک اقتصاد ایران اسلامی، نوک پیکان دشمنی هاست.

وی گفت: کارکنان مجتمع پتروشیمی بوشهر همواره پیشگام حضور در صحنه های مردمی کشور بوده اند. این پیشگامی و بصیرت والای کارکنان را می ستایم و امیدوارم همه اقشار جامعه نیز جلوه های شکوه و عظمت ایران را به جهانیان نشان بدهند.

عبادی تصریح کرد: شعبه اخذ رای شماره ۳۱ تا پایان زمان رای گیری در پتروشیمی بوشهر و سایت های سه گانه مستقر خواهد بود تا همه کارکنان بتوانند آرای خود را به صندوق ها اندازند.

وی از فرماندار و رییس ستاد انتخابات شهرستان عسلویه بابت اختصاص شعبه ثابت اخذ رای در این شرکت تقدیر کرد./روابط عمومی و امور فرهنگی پتروشیمی بوشهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان