کد خبر : 10964
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱:۴۸
-

با نگاهی بر مناظره بین‌ مسعود پزشکیان و سعید جلیلی؛

آقای پزشکیان! ما رییس جمهور می خواهیم نه بیانیه خوان

آقای پزشکیان! ما رییس جمهور می خواهیم نه بیانیه خوان
بوشهرنیوز: اکنون مردم می بایست هوشمندانه انتخاب کنند. آیا بازهم دولتی می خواهند که با "نمی شود" و "نمی توان" سال ها کشور را به عقب برگرداند یا این که با نگاهی امیدوارانه به آینده، در مسیر رشد و تعالی ایرانِ اسلامی گام بردارد.؛

بوشهرنیوز- در مناظره دو نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری چهاردهم، سعید جلیلی و مسعود پزشکیان نظرات خود در مورد مسائل مختلف را برای مردم بیان کردند.

 

موضوعی که در این بین به شدت مشهود بود بیانیه خوانی و بی برنامگی پزشکیان در مقابل برنامه های ارائه شده توسط جلیلی بود.

 

در حالی که پزشکیان با قطع پی درپیِ سخنان جلیلی تصمیم داشت وی را از مسیر اصلی خارج کرده تا بتواند از آن بهره برداری کند اما سعید جلیلی با خونسردی پاسخ های متعددی به پزشکیان داد که این موضوع نشان می دهد وی برای کلمه به کلمه سخنانش مطالعه کرده است.

 

در مقابل پزشکیان با طرح مسائل کلی و شاخه به شاخه پریدن ضمن اینکه نتوانست حتی یک خط برنامه ارائه بدهد در پایان مناظره نیز بیانیه ای کسل کننده قرائت کرد و حتی در این بیانیه سخنانی تحریف شده از جلیلی به میان آورد که جلیلی در همان لحظه آن ها را تکذیب کرد.

 

تُپُق زدن، بی برنامگی، پرسش گری به جای برنامه محوری و گاها عصبانیت در رفتار پزشکیان مشهود بود و این موضوع نشان می دهد وی فقط با دو قطبی سازی و ایجاد هیجان کاذب سعی دارد آرای خاکستری را به خود جلب کند.

 

پزشکیان امشب در حالی خود را از دولت روحانی مبرا ساخت که حلقه اولِ نزدیکانِ وی از وزرای روحانی است.

 

پزشکیان در مناظره امشب نه به عنوان یک نامزد ریاست جمهوریِ با برنامه بلکه در غالب یک نماینده مجلس ظاهر شده بود و این موضوع نشان می دهد که هنوز وی جایگاه ریاست جمهوری را درک نکرده است.

 

“نمی شود”، “نمی توانیم”، “امکان ندارد” و دیگر جملات منفی وی بازهم نشان داد که قرار است با روی کار آمدن دولت پزشکیان شاهد تکرار دولت روحانی و رکود سال های دهه نود باشیم.

 

بیان این نکته که ” من از رقابت کنار می روم اما اگر جلیلی نتوانست رشد هشت درصدی را محقق کند می بایست اعدام شود” نشان دهنده اوج عصبانیت این نامزد ریاست جمهوری چهاردهم از برنامه های سعید جلیلی بود.

 

اکنون مردم می بایست هوشمندانه انتخاب کنند. آیا بازهم دولتی می خواهند که با “نمی شود” و “نمی توان” سال ها کشور را به عقب برگرداند یا این که با نگاهی امیدوارانه به آینده، در مسیر رشد و تعالی ایرانِ اسلامی گام بردارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان