کد خبر : 11013
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
-

پس از استعفای قدیریان از هیات مدیره؛

اقدام شایسته جواد زارع پور برای جلوگیری از توقف تولید در پتروشیمی مروارید

اقدام شایسته جواد زارع پور برای جلوگیری از توقف تولید در پتروشیمی مروارید
بوشهرنیوز: زارع پور در سال جهش تولید برای جلوگیری از توقف تولید آستین ها را بالا زده و به میدان آمده تا از بروز اتفاقات ناگواری که ممکن است گریبانگیر این شرکت شود، جلوگیری کند.؛

به گزارش بوشهرنیوز، با استعفای عباسعلی قدیریان از هیات مدیره شرکت پتروشیمی مروارید، بیم آن می رفت این شرکت که پس از مدت ها بی ثباتی و حاشیه، با روی کار آمدن محمود فخرایی، روزهای آرامی را سپری می کند، دوباره دچار مشکل شود.

 

در چنین شرایطی جواد زارع پور، مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ با درک این شرایط حساس و برای کمک به چرخه تولید، جلوگیری از گسست هیات مدیره و در نتیجه مدیریت فضای موجود، ریاست هیات مدیره پتروشیمی مروارید را برعهده گرفت.

 

شنیده ها حاکیست هنوز کاتالیست موردنیاز پتروشیمی مروارید از راه نرسیده و ممکن است هر گونه بی ثباتی مدیریتی موجب توقف تولید در این شرکت و در نتیجه ضرر و زیانِ آن شود.

 

در حقیقت زارع پور در سال جهش تولید برای جلوگیری از توقف تولید آستین ها را بالا زده و به میدان آمده تا از بروز اتفاقات ناگواری که ممکن است گریبانگیر این شرکت شود، جلوگیری کند.

 

محمود فخرایی، مدیرعامل توانمند شرکت پتروشیمی مروارید که پس از روی کار آمدنش در این شرکت توانسته تنش ها و حاشیه های گذشته را از این شرکت دور کند برای تداوم این آرامش نیاز به همراهی هیات مدیره دارد و در واقع زارع پور با پذیرش ریاست هیات مدیره به کمک وی آمده تا بتواند یکی از شرکت های مهم زیرمجموعه هلدینگ پتروفرهنگ را از حواشی احتمالی نجات دهد، رفتاری که شایسته تقدیر بوده و باید آن را ارج نهاد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان