کد خبر : 11051
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱
-

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم عنوان کرد؛

نفرین مردم بوشهر دامن وزیر نفت را خواهد گرفت

نفرین مردم بوشهر دامن وزیر نفت را خواهد گرفت
بوشهرنیوز: نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس گفت: الزامات قانونی نظیر ۵۰ درصد جذب نیروهای بومی در شرکت‌های نفت گاز و پتروشیمی برآورده نشده است.؛

به گزارش بوشهرنیوز، جعفر پورکبگانی اظهار داشت:  قانونی دیگر پرداخت حق آلایندگی است که از حدود سه سال حدود ۸ هزار میلیارد تومان باقی مانده است

 

وی افزود: با بی تدبیری وزیر نفت دولت سیزدهم، هرچه نیروی غیربومی و حتی بعضاً بدون تخصص لازم و نوپا را در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی گماردند. مطابق قانون ۵۰ درصد جذب نیروهای بومی برای اشتغال باید اتفاق می‌افتاد که این اتفاق نیفتاد.

 

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم ابراز داشت: شرکت فرانسوی توتال در زمانی که در جزیره خارگ فعالیت داشت، در ایام آغاز مدارس، کیف، نوشت‌افزار و البسه دانش‌آموزان مناطقی که فعالیت داشت را تهیه و توزیع می‌کرد. در واقع در قالب مسئولیت اجتماعی تبلیغ و ایجاد علاقمندی هم برای خودش می‌کرد. جالب است این قبیل فعالیت‌ها در کشور ما جزو الزامات قانونی است که باید اتفاق می‌افتاد اما انجام نمی‌شود.

 

وی گفت: اصلاً زیبنده یک شهرستان یا استان منبع نفت و گاز نیست که مردم آن برای یک سی‌تی‌اسکن ساده مجبور باشند به استان دیگری مراجعه کنند.

 

پورکبگانی با بیان این که وزیر نفت دولت سیزدهم بدترین دهن‌کجی‌ها را به مردم بوشهر کرده است، افزود: به مردمی که باید مریض خود را کف بیمارستان بخوابانند تا تخت برای آن پیدا شود اما وزیر نفت با وجود اینکه شیراز قطب توریست پزشکی است و امکانات دارد، بیمارستان شرکت نفت را در شیراز احداث یا با پول نفت در شیراز زائرسرا ایجاد می‌کند. یکی نیست بگوید آقای اوجی شما وزیر نفت کل کشور ایران هستید نه یک شهر؛ چرا به مردم دهن‌کجی می‌کنید؟

 

وی در پایان خطاب به اوجی گفت: مردم از عملکرد شما ناراضی‌اند و قطعاً این نفرین مردم جایی دامن شما را خواهد گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان