کد خبر : 11074
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸
-

نماینده سازمان حسابرسی کل کشور در مجمع اعلام کرد؛

عملکردِ مطلوبِ مالیِ شرکت پایانه های نفتی ایران

عملکردِ مطلوبِ مالیِ شرکت پایانه های نفتی ایران
بوشهرنیوز: مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به برگزاری مجمع شرکت در ماه گذشته اشاره کرد و با بی نظیر دانستن این مجمع گفت: با گزارشی که نماینده سازمان حسابرسی کل کشور از عملکرد مالی سال ۱۴۰۲ شرکت پایانه های نفتی ایران ارائه کرد، عملکرد مالی شرکت از لحاظ انطباق با قوانین، مقررات و استانداردهای حسابرسی، مطلوب ارزیابی شد.؛

به گزارش بوشهرنیوز، دومین نشست شورای مدیران شرکت پایانه های نفتی ایران در سال ۱۴۰۳ با هدف بررسی مهمترین چالش ها، مشکلات و عملکرد مدیریت ها در محل ستاد تهران برگزار شد.

 

در این نشست که با حضور عباس غریبی، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران برگزار شد، مهمترین عملکرد و برنامه های آتی و وضعیت پروژه های در حال اجرا مورد بررسی قرار گرفت.

 

عباس غریبی در این نشست به انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: انتخاب دکتر پزشکیان که فردی متخصص است، با دو شاخص مهم عدالت محوری در سطوح مختلف کشور و همچنین استفاده از افراد کار آمد و کارشناس در سطوح مدیریتی بسیار امیدوار کننده بوده که می تواند منشا برکات و موفقیت‌هایی برای کشور شود.

 

وی افزود: همه ما به عنوان سربازان این نظام مقید به اجرای برنامه ها و سیاست‌های دولت در حوزه صنعت نفت خواهیم بود.

غریبی با بیان این که در شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان پیشانی صنعت نفت و دروازه ورود به بازار اقتصاد جهانی، رضایت‌مندی کارکنان بسیار حائز اهمیت است، ابراز داشت: تاکنون در راستای کاهش مشکلات و دغدغه های کارکنان پیگیری های خوبی صورت گرفته و حتما در این دولت هم پیگیری خواهد شد.

 

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به برگزاری مجمع شرکت در ماه گذشته اشاره کرد و با بی نظیر دانستن این مجمع گفت: با گزارشی که نماینده سازمان حسابرسی کل کشور از عملکرد مالی سال ۱۴۰۲ شرکت پایانه های نفتی ایران ارائه کرد، عملکرد مالی شرکت از لحاظ انطباق با قوانین، مقررات و استانداردهای حسابرسی به صورت مطلوب ارزیابی شد.

 

غریبی مطلوب ارزیابی شدن عملکرد شرکت پایانه های نفتی ایران را نشانه ای از ثبات در این شرکت دانست و افزود: این موضوع نشان‌ می دهد که کار به صورت تیمی، در راستای انجام ماموریت های سازمانی و در سایه تعامل و همدلی صورت گرفته و با استفاده از چنین رویکردی، اتفاقات ماندگاری در شرکت به انجام رسیده است.

 

وی با اشاره به فعالیت های انجام شده گفت: در حال حاضر ۲۴ پروژه راکد به ۸ مورد کاهش یافته و پروژه های باقی مانده از سال های قبل نیز از ۳۶ مورد به ۱۱ مورد رسیده است که تمام این اتفاقات ماندگار در سایه همدلی مدیران در ستاد و روسای مناطق عملیاتی به انجام رسیده است.

غریبی در بخش دیگری از سخنان خود عملکرد مثبت شرکت پایانه های نفتی ایران را در اخذ منابع و اعتبارات جدید از هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران موثر دانست.

 

وی به بازدیدهای میدانی از مناطق عملیاتی اشاره کرد و افزود: در این بازدیدها سعی شده است مسایل و مشکلات موجود شناسایی، ارزیابی، اولویت بندی و در جهت حل آن ها اقدامات لازم صورت بگیرد.

 

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با اشاره به اهداف آینده این شرکت گفت: هدف ما ایجاد ریل گذاری و رویه ای مناسب و صحیح در شرکت بوده و باید برای بهبود عملکرد تلاش بیشتری کنیم.

 

غریبی با بیان این که از مدیران انتظار داریم با قدرت کارها و امورات محوله را پیگیری کنند، ابراز داشت: مدیران برنامه ریزی، سازماندهی و کنترل های لازم در انجام کارها را داشته و در جهت انجام ماموریت ها کوشا و ساعی باشند.

 

وی در پایان پیگیری وضعیت ساختار سازمانی و بهبود وضعیت حقوق و مزایا، ارتقا وضعیت فناوری اطلاعات، نوسازی سیستم های اندازه گیری نفت (میترینگ)، خدمات رفاهی، خوابگاهی، فرهنگی، هنری، ورزشی و همچنین برگزاری دوره های آموزشی کارکنان و حل مشکلات در اجرای پروژه ها را از اولویت هایی دانست که همواره باید در دستور کار باشد.

 

گفتنی در این نشست مدیران حاضر مهمترین برنامه ها و عملکرد حوزه خود را ارائه دادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان