کد خبر : 11086
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳
-

با اهدای خون صورت گرفت؛

حضور گسترده کارکنان شرکت پتروشیمی پارس گلایکول در پویش اهدای خون، اهدای زندگی

حضور گسترده کارکنان شرکت پتروشیمی پارس گلایکول در پویش اهدای خون، اهدای زندگی
بوشهرنیوز: مدیرعامل شرکت پارس گلایکول با ابراز خرسندی از حضور تیم انتقال خون در این مجتمع گفت: ما با اهدای خون به انسانیت احترام می گذاریم و به مسئولیت های اجتماعی و انسانی خودمان عمل می کنیم.؛

به گزارش بوشهرنیوز، کارکنان شرکت پارس گلایکول به مناسبت هفته انتقال خون(هفتم الی سیزدهم مردادماه) با حضور گسترده و اهدای خون خود به نیازمندان به پویش بزرگِ اهدای خون، اهدای زندگی پیوستند.

 

این شرکت اولین عضو از گروه باختر است که به جمع اهدا کنندگان خون در صنعت کشور پیوسته است.

سید صابر موسوی، مدیرعامل شرکت پارس گلایکول و فرشید فرهادی نسب، رییس مجتمع این شرکت نیز از شرکت کنندگان در این پویش یک روزه بودند.

 

مدیرعامل شرکت پارس گلایکول با ابراز خرسندی از حضور تیم انتقال خون در این مجتمع گفت: ما با اهدای خون به انسانیت احترام می گذاریم و به مسئولیت های اجتماعی و انسانی خودمان عمل می کنیم.

وی پاسداشتِ چنین مناسبت هایی در تقویم شمسی را موجب رشد فرهنگی کشور دانست.

 

سارا کرمی، سرپرست تیم سیار انتقال خون استان بوشهر نیز با بیان این که پویش اهدای خون، اهدای زندگی با استقبال بسبار خوبِ کارکنان شرکت پارس گلایکول مواجه شده است، گفت: کارکنان این شرکت با اهدای ۱۱۵ واحد خونی در اولین حضور تیم انتقال خون در مجتمع آمار خوبی ثبت کردند.

رییس بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت پارس گلایکول نیز هدف از برگزاری این پویش را توسعه فرهنگ اهدای خون و تأمین پایدار ذخایر خون عنوان کرد.

محمد احمدی گفت: تلاش می شود این پویش به صورت منظم دو نوبت در سال برگزار شود.

رییس بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت پارس گلایکول با بیان این که فرهنگ اهدای خون یکی از جلوه های بزرگ اخلاقی انسانی است، ابراز داشت: خوشبختانه این کار خداپسندانه با استقبال بسیار خوب کارکنان این شرکت مواجه شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان