کد خبر : 11146
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴
-

در ۲۴ ساعت صورت گرفت؛

پهلودهی موفقِ ۴ فروند نفتکش در پارس جنوبی

پهلودهی موفقِ ۴ فروند نفتکش در پارس جنوبی
بوشهرنیوز: مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: با درایت و مدیریت تخصصی و فنی متخصصان این شرکت عملیات پهلودهی چهار فروند نفتکش طی ۲۴ ساعت، در پایانه میعانات گازی پارس جنوبی با موفقیت انجام شد.؛

به گزارش بوشهرنیوز، عباس غریبی اظهار کرد: با توسعه زیرساخت‌های بارگیری محموله‌های نفتی در منطقه پارس جنوبی انجام عملیات پهلودهی و شروع به بارگیری چهار فروند شناور در این منطقه طی ۲۴ ساعت به رغم هوای بسیار گرم و شرجی عسلویه از طریق گوی های شناور بیانگر توان تخصصی همکاران این شرکت دارد.

 

وی افزود: شرکت پایانه های نفتی ایران به منظور جلوگیری از اختلال در تولید پایدار گاز کشور و همچنین ایفای تعهدات فروش میعانات گازی با هدف مشتری مداری ، اقدام به پهلودهی همزمان چهار فروند شناور کرد.

 

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: این شرکت در راستای سیاست های فروش میعانات گازی و تولید پایدار گاز کشور با توسعه و بهینه سازی زیرساخت ها و تاسیسات پایانه میعانات گازی پارس جنوبی ، توان عملیاتی لازم برای بارگیری و صادرات میعانات گازی را افزایش داده است.

 

غریبی ادامه داد: اقدامات خوبی در راستای تاب آوری و پایداری فرایند پهلودهی ، بارگیری و صادرات میعانات گازی پارس جنوبی انجام شده که با تقویت زیرساخت ها و تجهیزات ، توانمندی شرکت پایانه های نفتی ایران ارتقا یافته است.

 

رئیس پایانه میعانات گازی پارس جنوبی نیز گفت: این پایانه رسالت بارگیری و تحویل محموله های میعانات گازی را از طریق چهار گوی شناور در سایت های یک و ۲ پارس جنوبی برعهده دارد.

 

به نوشته ایرنا، غلامحسین گرامی افزود: فعایت این پایانه در راستای تولید پایدار گاز کشور است و همواره این آمادگی وجود دارد که تمام مسئولیت ها و ماموریت های محوله را با بهترین کیفیت و در سریعترین زمان و با رعایت الزامات ایمنی انجام دهد.

 

وی یادآور شد: علاوه بر انجام ماموریت صادرات میعانات گازی از طریق گوی های شناور در دریا، ماموریت اندازه گیری کمی و کیفی میعانات گازی ارسالی به پتروشیمی بروزیه و پالایشگاه ستاره خلیج فارس نیز در این پایانه انجام می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان