کد خبر : 11187
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۴
-

به همت سازمان منطقه ویژه پارس صورت گرفت؛

۹ هزار عکس از ۶۳ کشور جهان در اولین جشنواره بین المللی عکس پارس

۹ هزار عکس از ۶۳ کشور جهان در اولین جشنواره بین المللی عکس پارس
بوشهرنیوز: مدیر روابط عمومی و تشریفات سازمان منطقه ویژه پارس از ارسال ۹ هزار عکس توسط عکاسان ۶۳ کشور جهان در نخستین جشنواره بین المللی عکس پارس خبر داد.؛

به گزازش بوشهرنیوز، سید محمد باقر یوسف زاده در حاشیه برگزاری اولین جشنواره بین المللی عکس پارس با بیان این که هنر ابزاری برای بیان احساسات و تبادل عقیده ها بوده و نقش مهمی در روند تکامل اجتماعی دارد، گفت: هنر عکاسی زبانی جهانی است که علاقمندان بسیاری در کشورهای مختلف دارد.

وی با بیان این که منطقه ویژه پارس، منطقه ای استراتژیک بوده که قطب تولید گاز و انرژی ایران است، افزود: در این منطقه طی سال های گذشته تحولات بسیار بزرگی در آن روی داده که باید با ابزارهای مختلف به مردم معرفی شود.

 

یوسف زاده به رتبه اول صادرات غیرنفتیِ منطقه ویژه پارس در کشور اشاره کرد و گفت: این منطقه در مجاورت بزرگ ترین میدان گازی شناخته شده جهان که مهم ترین پالایشگاه ها و پتروشیمی ها را در خود جای داده است، موقعیت مناسبی برای جذب مشارکت سرمایه گذاران داخلی، خارجی و فناوری روز را دارد.

وی با اشاره به برگزاری اولین جشنواره بین المللی عکس پارس با مشارکت عکاسان مطرح ۶۳ کشور جهان ابراز داشت: سازمان منطقه ویژه پارس علاه بر ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی خود در حمایت از هنر و هنرمندان، نقش به سزایی در معرفی این منطقه به هنرمندان داخلی و خارجی دارد.

 

یوسف زاده با بیان این که اولین دوره جشنواره بین المللی عکس پارس با برنامه ریزی مدیریت روابط عمومی و تشریفات سازمان منطقه ویژه پارس و همکاری و تعامل روابط عمومی شرکت ملی نفت و همچنین نمایندگی فدراسیون بین المللی هنر عکاسی( فیاپ) همسو با ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی در زمینه حمایت از هنر عکاسی و با هدف توسعه آن در بین جوانان و حمایت از آنان و از طرفی معرفیِ پتانسیل های منطقه ویژه پارس برگزار شد، افزود: این رویداد مهم در سه بخش صنعت نفت، خانواده و محیط زیست و گردشگری برگزار شد که عکاسانی از ۶۳ کشور دنیا حدود نه هزار عکس را در بخش های مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

وی به حضور داورانی از کشورهای ایران، عمان و بلژیک در این دوره از رقابت ها اشاره کرد و ابراز داشت: مشارکت فعال عکاسان ۶۳ کشور از نقاط مختلف جهان موید موفقیت و تاثیرگذاری هنر عکاسی و همچنین عنایت هنرمندان به چنین رویداد بزرگی است.

یوسف زاده با قدردانی از حمایت های مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس، اعضای شورای فرهنگی و همچنین همکاران خود در روابط عمومی و تشریفات این سازمان گفت: قطعا اگر این حمایت ها نبود حضور این تعداد عکاس از قاره های مختلف جهان در چنین رویدار مهمی میسر نمی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان