کد خبر : 11268
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۹:۲۲
-

رفتارهایی که موجب ناامیدی مردم می شود؛

بی قانونی بیخِ گوشِ فرمانداری بوشهر

بی قانونی بیخِ گوشِ فرمانداری بوشهر
بوشهرنیوز: شایسته است فرماندار بوشهر، معاونین فرماندار، پلیس راهور و تمامی مدیران مرتبط به این نکته مهم عنایت داشته باشند که قانون برای همه یکسان بوده و کسی حق ندارد به صِرف این که در فرمانداری اشتغال داشته یا در آن مدیریت دارد، به قوانین کشور بی احترامی کند.؛

به گزارش بوشهرنیوز، یک خودرو با پلاک دولتی مقابل فرمانداری بوشهر به صورت کاملا غیراصولی در پیاده رو پارک شده و مشکلاتی برای تردد مردم ایجاد کرده است.

 

این خودرو معمولا در ساعات اداری یعنی از صبح تا بعدازظهر و پایان وقت اداری در این نقطه پارک می شود.

 

نکته تامل برانگیز محل و نحوه پارک آن بوده که کاملا در تیرسِ دوربین های فرمانداری قرار دارد.

اکنون سئوالی که مطرح است این که اگر خودروی یکی از شهروندان عادی به این صورت در پیاده رو برای مردم مزاحمت ایجاد می کرد، پلیس راهور بوشهر چه اقدامی برای برخورد با راننده متخلف صورت می داد؟

 

شایسته است فرماندار بوشهر، معاونین فرماندار، پلیس راهور و تمامی مدیران مرتبط به این نکته مهم عنایت داشته باشند که قانون برای همه یکسان بوده و کسی حق ندارد به صِرف این که در فرمانداری اشتغال داشته یا در آن مدیریت دارد، به قوانین کشور بی احترامی کند.

 

همچنین پلیس راهور نیز می بایست توجه کند که خودروی پلاک دولتی هیچ برتری نسبت به پلاک شخصی در برابر قانون نداشته و به محض انجامِ تخلف می بایست با آن برخورد کرده و آن را به پارکینگ منتقل کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان