کد خبر : 11293
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۷
-

در حاشیه سفر وزیر نفت روی داد؛

تمجیدِ پاک نژاد از تلاشگران صنعت نفت در جزیره خارگ

تمجیدِ پاک نژاد از تلاشگران صنعت نفت در جزیره خارگ
بوشهرنیوز: وزیر نفت با اشاره به سفر اخیر خود به جزیره خارگ و دیدار با کارکنان صنعت نفت در این منطقه، از تلاش‌های ایثارگرانه آنها تقدیر کرد.؛

به گزارش بوشهرنیوز، محسن پاک نژاد گفت: در این سفر افتخار داشتم با همکارانم در خط مقدم جبهه اقتصادی کشور دیدار و گفت‌وگو کنم و از آخرین شرایط تولید و صادرات نفت مطلع شوم و همچنین دغدغه‌های این عزیزان را از نزدیک شنیدم.

 

وزیر نفت ضمن قدردانی از تلاش های ایثارگرانه متخصصان صنعت نفت در جزیره خارگ تاکید کرد: کارکنان صنعت نفت در جزیره خارگ با تمام توان و بدون هیچ‌گونه کم کاری و بدون اینکه ذره‌ای نگران باشند در حال تلاش برای تأمین انرژی کشور هستند.

 

پاک نژاد افزود: این کارکنان، بدون نگرانی و با روحیه‌ای قوی، به فعالیت خود ادامه می‌دهند و کشور را از انرژی تولیدی بهره‌مند می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه از مشکلات و دغدغه‌های کارکنان آگاه هستم، اظهار داشت: به عنوان مسئول، وظیفه خود می‌دانم که برای رفع این دغدغه‌ها تلاشی حداکثری داشته باشم.

 

حضور وزیر نفت در خارگ نشان از اهمیت استراتژیک این منطقه دارد

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با اشاره به سفر وزیر نفت در جزیره خارگ اظهار داشت: حضور وزیر نفت در این منطقه استراتژیک نشان‌دهنده توجه ویژه وزارت نفت به اهمیت خارگ به عنوان قلب تپنده صادرات نفت کشور است.

 

عباس غریبی افزود: در جریان این بازدید، وزیر نفت از نزدیک با چالش‌ها و شرایط موجود آشنا شد و در دیدار با مدیران و کارکنان، دغدغه‌ها و مسائل آنها را شنید. این دیدارها همواره فرصت مناسبی برای تقویت روحیه کارکنان و اطمینان از تداوم روند مطلوب تولید و صادرات نفت است.

 

وی همچنین تاکید کرد: تلاشگران صنعت نفت در جزیره خارگ با تمام توان خود در حال فعالیت هستند و حضور وزیر نفت در این منطقه قوت قلبی برای ادامه تلاش‌های این عزیزان است، ما نیز در راستای سیاست‌های وزارت نفت و بهبود شرایط کاری کارکنان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان