کد خبر : 2785
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
-

در نبودِ نظارتِ کافی؛

حیف و میل بیت المال در بوشهر/وقتی یک مدیر از دو منزل سازمانی استفاده می کند

حیف و میل بیت المال در بوشهر/وقتی یک مدیر از دو منزل سازمانی استفاده می کند
بوشهرنیوز: به نظر می رسد اکنون که تبِ برخورد با رانت خواران و مفاسد اقتصادی در کشور بالا گرفته است، مسئولین استان بوشهر به ویژه دستگاه های نظارتی نیز وارد عمل شده و نگذارند حقوق پرسنل دستگاه های اجرایی استان توسط بخش کوچکی از مدیران اینچنین ضایع شود.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ یکی از مدیران استان بوشهر برای راحتیِ خود و خانواده اش همزمان از دو منزل مسکونیِ سازمانی استفاده می کند و این در حالیست که بسیاری از کارکنان این سازمان از داشتن حتی یک منزل هم محروم هستند.

گفته می شود این مدیر یک منزل مسکونی سازمانی در برازجان داشته و مدتیست در بوشهر هم از موقعیت اداری خود استفاده کرده و منزل سازمانی هم در مرکز استان گرفته است.

این مدیر که پیشتر در دشتستان مدیریت داشته و با انتقال به بوشهر در یکی از ادارات کل استان سمت مدیرکلی گرفته است، منزل سازمانی خود در برازجان را تحویل نداد و روزهایی را در منزل سازمانی بوشهر و چند روز نیز در برازجان سپری می کند.

نحوه رفتار این مدیر به ویژه در استفاده همزمان از دو منزل سازمانی نارضایتی هایی در مجموعه تحت مدیریتش به وجود آورده است.

حقوق های نجومی و برخی رانت ها که بعضی مدیران دولت تدبیر و امید در سراسر کشور از آن ها استفاده می کنند این روزها باعث نگرانی و نارضایتی مردم شده است و به همین دلیل مردم خواستار برخورد قاطع و فوری با چنین مدیرانی هستند.

به نظر می رسد اکنون که تبِ برخورد با رانت خواران و مفاسد اقتصادی در کشور بالا گرفته است، مسئولین استان بوشهر به ویژه دستگاه های نظارتی نیز می بایست وارد عمل شده و نگذارند حقوق پرسنل دستگاه های اجرایی استان توسط بخش کوچکی از مدیران اینچنین ضایع شود.

استفاده همزمان از دو منزل مسکونی سازمانی در بوشهر و برازجان در حالی که برخی کارکنان سازمان موردنظر از عهده کرایه منزل خود هم برنمی آیند مصداق بی عدالتی و تضییع حقوق دیگران بوده که لازم است هر چه سریع تر با مدیر خاطی برخورد شود.

این مدیر در حالی با استفاده همزمان از دو منزل مسکونیِ سازمانی اموال بیت المال را به هدر می دهد که سازمان متبوع وی یکی از مهم ترین و مردمی ترین سازمان ها بوده و با پول های مردم به ویژه اقشار کم درآمد و کارگران اداره می شود و این روزها در سطح کشور نیز در حوزه مالی مشکلات ریز و درشتی گریبان آن ها را گرفته است.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ا شنبه , 26 مرداد 1398 - 10:58

*بسمه تعالی*

*امام خمینی (ره):اگر روزی اسرا برگشتند و من نبودم ،سلام مرا به آنها برسانیدو بگویید خمینی در فکرتان بود.*

*امام خامنه ای (مدظله العالی): شماذخیره بزرگ الهی و یک ثروت عظیم انسانی هستید.امیدوارم نظام اسلامی بتواند از این سرمایه های ذی قیمت و ارزشمند به بهترین وجه استفاده لازم را برای تعالی و پیشرفت ایران اسلامی ببرد.*

*برادر ارجمند آزاده ،جناب آقای حاج علی زینبی و آزادگان عزیز استان بوشهر*

*صبر و استقامت شما عزیزان در دوران اسارت بخاطر صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی و حراست از دین و میهن ،قاطعانه در تاریخ افتخار آفرین کشور اسلامیمان ثبت و ضبط گردیده است.*

*با نهایت تعظیم و فروتنی سالروز ورود با شکوهتان به میهن اسلامی تبریک و تهنیت عرض می نماییم .*

*روابط عمومی دفتر حامیان ولایت استان بوشهر*

آخرین اخبار

ایران و جهان