کد خبر : 2986
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
-

ملت عاشورایی هیچگاه ذلت را نمی‌پذیرد

ملت عاشورایی هیچگاه ذلت را نمی‌پذیرد
بوشهرنیوز: عاشورا نقطه امید، اوج، رشد و تحول جامعه بشریت است، تا عاشورا در بین ما وجود دارد، هیچ مستکبری نمی‌تواند ذلت را برای مملکت و نظام ما تحمیل کند.؛

به گزارش بوشهر‌نیوز، عاشورا و میدان سر سخت و طاقت‌فرسا کربلا، تابلوی همه زیبایی‌ها و حیات یک انسان مفید و با کرامت است.

ایمان، صبر، توکل، دشمن شناسی، دشمن‌ستیزی، عدالت، ایثار، جهاد، برابری و شهادت از مظاهر عالی در تابلوی عاشورا محسوب می‌شوند که در این تابلو نقش بسته‌اند.

این تابلوی عظیم و نماد انسان‌های عزیز و با کرامت در جلوی چشمان ما قرار دارد و با آن تحول انسان شکل می‌گیرد و بر همین اساس است کسی که در زندگی خود عاشورا دارد هیچگاه خسته و یا مایوس نمی‌شود.

فردی که در زندگی خود عاشورا و کربلا دارد، ظلم، ستم، تبعیض، فساد و استکبار نباید باعث شود تا از میدان خارج شود.

انقلاب اسلامی به نام عاشورا و محرم و کربلا و با پرچمداری امام(ره) شکل گرفت و به حکومت مستبد ۲۵۰۰ ساله ستم‌شاهی پایان داد.

آن چیزی که باعث شد انقلاب به پیروزی برسد و سپس رشد کند و مقتدرانه در جهان قد علم کند، همین روضه های با برکت حضرت سیدالشهدا(ع) بود و از این رو است که امام خمینی فرمودند: «انقلاب ما از محرم و صفر است.»

عاشورا نقطه امید، اوج، رشد و تحول جامعه بشریت است، تا عاشورا در بین ما وجود دارد، هیچ مستکبری نمی‌تواند ذلت را برای مملکت و نظام ما تحمیل کند.

ملت‌هایی که زندگی آنها مبتنی بر عاشورای حسینی و مبتنی بر میدان خونین کربلا است، هیچگاه دریافت کننده ذلت از جانب مستکبران نخواهند بود چرا که ملت‌های عاشورایی عزیز هستند.

امروز جاهلیت مدرن به مصاف جریان حق آمده است، جاهلیتی که هم مسلح به علم، هم مسلح به فناوری و هم مسلح به امپراطوری رسانه‌ای و خبری بسیار گسترده است و زور و زر و تزویر از آن پشتیبانی می‌کنند.

تنها راه مقاومت در مقابل این جاهلیت مدرن، متوسل شدن به خون پاک و مطهر حضرت سیدالشهدا و عمل به آموزه‌های مکتب عاشورا است چرا که خون مطهر ایشان برای مبارزه با جهل بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان