کد خبر : 3995
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۴
-

به دلیل بارندگی شدید روی داد؛

 پل روستای کردلان در محاصره آب/مسئولین به دادِ مردم برسند+عکس

 پل روستای کردلان در محاصره آب/مسئولین به دادِ مردم برسند+عکس
بوشهرنیوز: گفته می شود کشاورزان روستای کردلان که از زمین های خود گوجه فرنگی برداشت کرده اند به دلیل قطع ارتباط با مرکز شهرستان دشتی و همچنین عدم انتقال محصولات خود به دیگر نقاط استان اکنون نگران از بین رفتن دسترنجشان هستند.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ در پی بارندگی شدید پل روستای کردلان در دشتی که به عنوان راهِ ارتباطی مهمِ بین این روستا و مرکز شهرستان محسوب می شود، در محاصره آب قرار گرفته است.

 

گزارش بوشهرنیوز حاکیست، در حال حاضر تردد مردم به مرکز شهرستان دشتی قطع شده و متاسفانه تاکنون دستگاه های اجرایی استان هم تلاشی برای بازگشایی مسیر یا ایجاد مسیرهای جدید صورت نداده اند.

 

یکی از کاربران پایگاه خبری تحلیلی بوشهرنیوز ضمن تماس با این پایگاه خبری، خواستار عنایت و توجه مسئولین به روستای کردلان و کمک به مردم منطقه شد.

 

 

روستای کردلان که به گفته این کاربر یکی از مناطق مهم کشاورزی منطقه محسوب شده و کارگران زیادی در حال حاضر برای برداشت گوجه فرنگی در آن به سر می برند، از روز گذشته به طور کامل ارتباطش با مرکز شهرستان دشتی قطع شده است.

 

گفته می شود کشاورزان روستای کردلان که از زمین های خود گوجه فرنگی برداشت کرده اند به دلیل قطع ارتباط با مرکز شهرستان دشتی و همچنین عدم انتقال محصولات خود به دیگر نقاط استان اکنون نگران از بین رفتن دسترنجشان هستند.

 

 

این روستا که به گفته یکی از ساکنین آن حدود ۱۷۰ خانوار جمعیت دارد اکنون ساکنینِ آن در شرایط نامطلوبی به سر می برند و گفته می شود اگر اتفاقی برای یکی از افراد ساکن در کردلان روی بدهد، برای انتقال آن ها به مرکز شهرستان و دیگر شهرهای اطراف در مضیقه هستند.

 

شایسته است مسئولینی که این روزها با افزایش بارندگی ها در حال خدمت رسانی به مردم نقاط مختلف استان بوشهر هستند، این روستا را نیز مورد عنایت قرار بدهند تا هر چه سریع تر با بازگشایی مسیر مربوطه، ساکنین آن که اغلب از کشاورزان هستند بتوانند به راحتی با مرکز شهرستان دشتی و دیگر نقاط استان بوشهر تردد کنند.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان