کد خبر : 10158
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۴۴
-

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر عنوان کرد؛

تغییر مرجع آزمایشگاهی تامین اجتماعی در شمال و جنوب استان بوشهر

تغییر مرجع آزمایشگاهی تامین اجتماعی در شمال و جنوب استان بوشهر
بوشهر نیوز: مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: به منظور ارائه خدمات کیفی، آزمایشگاه های بیمارستانی مهر برازجان و نبی اکرم(ص) تامین اجتماعی عسلویه به ترتیب به عنوان مرجع آزمایشگاهی شمال و جنوب استان تعیین شده است.؛

به گزارش بوشهرنیوز، حسن اسماعیلی در آیین راه‌اندازی بخش هورمون آزمایشگاه بیمارستان مهر تامین اجتماعی برازجان اظهار کرد: پیش از این آزمایشگاه مرکزی بیمارستان سلمان فارسی تامین اجتماعی بوشهر به عنوان مرجع آزمایشگاهی کل استان قرار داشت که با این تغییرات به دنبال کیفی سازی ارائه خدمات هستیم.

 

وی افزود: کنترل هزینه ها، استفاده بهینه از منابع، تجهیزات و نیروی انسانی و کاهش میزان پرداخت از جیب مردم از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

 

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر تصریح کرد: در این طرح آزمایش هایی که در سایر مراکز درمانی تامین اجتماعی استان قابلیت انجام ندارد در آزمایشگاه مرجع انجام می شود.

 

اسماعیلی ادامه داد: تسهیل خدمات دهی و کم کردن بار هزینه های درمانی از دوش بیمه شدگان را به عنوان یک راهبرد در تامین اجتماعی استان دنبال می کنیم.

 

وی بیان کرد: انتظار می رود تجمیع آزمایشگاه های این سازمان در شمال و جنوب استان بوشهر، ضمن کاهش زمان جوابگوی به آزمایش ها و مراجعات مردمی برای پیگیری جواب آزمایش، هزینه های انجام خدمات آزمایشگاهی کاهش و زمینه دسترسی آسان تر بیمه شدگان به این خدمات هموار شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان