کد خبر : 10591
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
-

برای اولین بار صورت می گیرد؛

تجلیل از ۵۰۰۰ معلم بازنشسته و شاغل در جنوب استان بوشهر

تجلیل از ۵۰۰۰ معلم بازنشسته و شاغل در جنوب استان بوشهر
بوشهرنیوز: دبیر شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه ویژه پارس از تجلیلِ کلیه معلمین بازنشسته و شاغل در چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر همزمان با فرارسیدن روز معلم خبر داد.؛

به گزارش بوشهرنیوز، رضا صفایی گفت: در راستای تجلیل از مقام شامخ معلم، با مصوبه کمیته اجرایی شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه ویژه پارس، از تمام معلمین بازنشسته و شاغل چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر تجلیل می شود.

 

وی تعداد معلمین بازنشسته و شاغل شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه را حدود پنج هزار نفر عنوان کرد.

 

دبیر شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه ویژه پارس با اشاره به نقش معلم در تعلیم و تربیت و همچنین پرورش نسل های آینده، تجلیل از آنان را وظیفه همه آحاد جامعه دانست.

 

وی با قدردانی از مهندس سخاوت اسدی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس و شرکت های پتروشیمی عضو شورای راهبردی، چنین اقدامی را بی سابقه و برای اولین بار دانست و گفت: البته مدیران عامل عضو شورای راهبردی این اقدامات را در مقابل مقام والا و شامخ معلمین ناچیز دانسته و به دنبال توسعه خدمات خود به آنان هستند.

 

صفایی در پایان تصریح کرد: به ازای هر یک از این عزیزان مبالغی به عنوان هدیه روز معلم به حساب آموزش و پرورش واریز شد تا به نحو مطلوب از تمامی معلمین بازنشسته و شاغل در هر چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر تجلیل شایسته ای بعمل آید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان