فرمانده انتظامی استان اعلام کرد؛
توقیف ۱۸ دستگاه غلتک قاچاق در عسلویه

فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف ۱۸ دستگاه غلتک ۱۲٫۵ تنی قاچاق به ارزش ۲۷۰ میلیارد تومان توسط پلیس امنیت اقتصادی استان با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان عسلویه خبر داد.
؛
به گزارش بوشهرنیوز، سردار حیدر سوسنی، فرمانده انتظامی استان بوشهر از اجرای یک عملیات موفق توسط پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد و در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت : : مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان عسلویه، موفق به توقیف ۱۸ دستگاه غلتک ۱۲٫۵ تنی قاچاق شدند.
وی با اشاره به ارزش بالای این محموله تصریح کرد: کارشناسان ارزش این محموله را ۲۷۰ میلیارد تومان برآورد کردهاند.
سوسنی در پایان خاطرنشان کرد: برخورد قاطع با هرگونه قاچاق و احتکار کالاهای اساسی و تجهیزات راهسازی بهصورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار دارد و از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.










ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰