کد خبر : 5804
تاریخ انتشار : شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
-

شهید محسن فخری‌زاده که بود؟

شهید محسن فخری‌زاده که بود؟
محسن فخری‌زاده یکی از دانشمندان موثر و رده بالای حوزه تحقیقات علمی در کشور بوده است. او تنها این دانشمند حوزه تحقیقات هسته‌ای ایران بود که نتانیاهو در یک برنامه از او نام برده بود.؛

به گزارش بوشهرنیوز- روز گذشته دانشمند هسته‌ای و مجاهد خستگی‌ناپذیر کشورمان طی یک حمله تروریستی به فیض شهادت نائل آمد و ایران اسلامی را عزادار کرد.

شهید عزیز، محسن فخری‌زاده را سردار هسته‌ای می‌دانند، سرداری که روز گذشته طی یک حمله بزدلانه توسط دشمن خبیث و پست به سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی پیوست.

در این نوشتار به صورت کوتاه شهید محسن فخری‌زاده را معرفی خواهیم کرد.

محسن فخری‌زاده یکی از دانشمندان موثر و رده بالای حوزه تحقیقات علمی در کشور بوده است. او تنها این دانشمند حوزه تحقیقات هسته‌ای ایران بود که نتانیاهو در یک برنامه از او نام برده بود.

محسن فخری زاده یکی از چهره‌های تاثیرگذار ایران بود. نام محسن فخری‌زاده به عنوان یکی از پنج شخصیت ایرانی در فهرست ۵۰۰ نفره قدرتمندترین افراد جهان که از سوی نشریه آمریکایی فارن پالیسی منتشر شده، بود.

محسن فخری زاده از دانشمندان موثر و رده بالای حوزه تحقیقات علمی در کشور به حساب می‌آمد، مردی که در هسته‌ای حماسه‌ها آفریده بود.

این شهید والامقام و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و استاد فیزیک هسته‌ای دانشگاه امام حسین(ع) بود که روز گذشته در سن ۵۹ سالگی شربت شیرین شهادت را سر کشید.

رسانه‌های غربی به شهید محسن فخری‌زاده، لقب برنامه پدر هسته‌ای، ایران را داده بودند که این بیانگر اهمیت این شهید سرافراز است.

سال گذشته، نقشه ترور این شهید ناکام ماند و امسال بار دیگر دشمنان به دنبال حذف فیزیکی او بودند، اقتدار او دشمن را عاجز کرده بود و به همین دلیل دشمن نامرد دست به این اقدام زد.

تنها دانشمندی بود که نتانیاهو در یک برنامه از او نام برده بود و رسانه‌های اسرائیلی اعلام کرده بودند که نقشه ترور وی در یک بار سال‌های گذشته شکست خورده بود.

رسانه‌های اسرائیلی ادعا کرده بودند که نام این دانشمند از طریق لیست‌های سازمان ملل به دست موساد رسیده است.

پایگاه تحلیلی خبری بوشهرنیوز شهادت دانشمند مجاهد، شهید محسن فخری‌زاده را به بقیه‌الله اعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده معزز ایشان و عموم ملت ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان