کد خبر : 7342
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
-

یک روز انتخاب، چندین سال اثر

یک روز انتخاب، چندین سال اثر
اگرچه انتخابات در یک روز انجام می‌شود اما اثر آن سالها بر کشور حاکم خواهد بود به این معنا که انتخاب خوب یا بد در یک روز، سالهای سال کشور را دچار دستخوش خود قرار خواهد داد.؛؛

به گزارش بوشهرنیوز- در آستانه انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری هستیم، انتخاباتی مهم، حیاتی و تاثیرگذار در گام دوم انقلاب اسلامی که به واسطه آن تمام اتفاقات خوب و بد رقم خواهد خورد.

برای این انتخابات ۷ کاندیدا از فیلتر شورای نگهبان گذشتند، فیلتری که بسیاری از بانیان وضع موجود را رد کرد.

رئیسی، جلیلی، زاکانی، قاضی‌زاده هاشمی، همتی، مهرعلیزاده و رضایی هفت کاندیدا هستند که خود را برای ریاست جمهوری در معرض آراء قرار داده‌اند.

انتخابات ریاست جمهوری از انتخابات مهم به شمار می‌رود که می‌تواند در سرنوشت ایران و تمام آحاد مردم نقش مستقیم و اثرگذاری داشته باشد.

اگرچه انتخابات در یک روز انجام می‌شود اما اثر آن سالها بر کشور حاکم خواهد بود به این معنا که انتخاب خوب یا بد در یک روز، سالهای سال کشور را دچار دستخوش خود قرار خواهد داد.

به همین علت است که همه مردم باید در انتخاب گزینه خود به سمت و سوی فرد اصلح روی بیاورند چرا که با یک انتخاب بناست که مدیریت کشور تعیین شود.

رهبر معظم انقلاب در این رابطه میَفرمایند: انتخابات در یک روز انجام میگیرد امّا اثر آن در چند سال باقی میماند. در انتخابات شرکت کنید، انتخابات را متعلّق به خودتان بدانید و از خدا بخواهید که شما را هدایت کند به آنچه درست و حق است و بروید پای صندوق رأی و به کسی که شایسته است رأی بدهید.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان