کد خبر : 9301
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
-

هواشناسی بوشهر هشدار داد؛

باد شدید و کاهش دما برای استان

باد شدید و کاهش دما برای استان
بوشهر نیوز: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از وزش بادهای شمالی در سواحل و فراساحل استان خبر داد و گفت: خلیج فارس طی این مدت متلاطم است.؛

به گزارش “بوشهر نیوز” بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده وزش بادهای شمالی در سواحل و فراساحل استان، به خصوص مناطق مرکزی و جنوبی طی امروز و فردا است و بنابراین در این مدت خلیج فارس متلاطم خواهد بود.

 

همچنین پیش‌بینی می‌شود طی روز جمعه با عبور امواج ناپایدار جو، وقوع بارش پراکنده باران گاهی همراه با رگبار و رعدوبرق در برخی نقاط استان دور از انتظار نخواهد بود.

 

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: از اواخر وقت جمعه تا اواسط هفته آینده با وزش بادهای شدید تا بسیار شدید شمال غربی بر روی دریا و در سطح استان، ضمن کاهش دمای هوا، خلیج فارس نیز کاملاً طوفانی پیش‌بینی می‌شود.

 

وی ادامه داد: طی ساعات آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و وزش باد و در برخی نقاط گردوخاک و طی ساعاتی از وقت امروز تا اوایل شب در مناطق شرقی استان رشد ابر با احتمال بارش پراکنده و رعدوبرق خواهد بود.

 

به نوشته مهر، محمدی بیان کرد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ گاهی تا ۴۲ کیلومتر در ساعت و در فراساحل جنوبی ۱۶ تا ۴۲ گاهی تا ۵۲ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

 

وی افزود: ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی‌متر و در سواحل مرکزی و جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان